Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Elektryka Samochodowa Diagnostyka i Naprawa Alternatora część 2



W tym odcineczku zabiorę się za diagnostykę i naprawę alternatora. Stwierdziłem ze to co jest w necie pokazane nie do końca mi pasuje . Mam na dzieje ze dzięki temu filmikowi ktoś zrozumie jak działa i jak wygląda naprawa. Zapraszam do oglądania . PS alternator ładuje 14.2 V

Kontakt Car-mobile@wp.pl

Wsparcie dla kanału. Możecie wysyłać dowolna kwotę na numer konta 06 1090 2125 0000 0001 0539 6812 Santander bank z dopiskiem na rozwój kanału

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

27 thoughts on “Elektryka Samochodowa Diagnostyka i Naprawa Alternatora część 2

  1. Fajny filmik nie trzeba się domyślać jak go rozkrecac tylko obejrzeć i brać się do roboty bardzo dziękuję tobie i zaraz micrunia mojej żony odzyska alternator wysiadło sprzęgło alternatora ale przy okazji zrobię wymianę wszystkich zużytych elementów.Poniewaz demontaż alternatora w dieslu z klima to sporo dłubania.pozdrawiam i dzięki za filmik.wesolych świąt.

  2. 27:30 No i niestety wbijanie wirnika w łożysko w pokazany sposób jest destrukcyjne dla łożyska;P Elementy toczne nie mogą przenosić obciążeń poprzecznych wynikających z montażu, a uderzając w wirnik aby wepchnąć go na odpowiednie miejsce bieżni wewnętrznej, gdy łożysko jest podparte w obudowie wyłącznie zewnętrzną bieżnią sprawia, że kulki obrywają. Oczywiście nikt nie będzie zwracał uwagi na to o ile skrócił się jego żywot, bo na początku chodzi elegancko:)

  3. dobre filmy odrazu przeszedłeś do tematu dwa filmy i wiem jak to zrobić nie wiem czy się podejme czy oddam do regeneracji ale jak podejme to dzi ekki twojemu filmowi

  4. Sam robiłem bez filmików… Miałem alternator ze sprzęgłem.. Da się zrobić tylko chęci 😃 ja mam lagunę 2 1.8 16v. Tutaj była 1.6 16v dam rękę uciąć 😅 pozdrawiam prowadzącego 😁

  5. Nie ma się z czego śmiać, jak mawiał mój ojciec naprawia ten kto wymienia najmniejszą, niepodzielną już, uszkodzoną część a inni to wymieniacze.
    Zamiast wiercić szczotki lepiej je wylutować, ja tak robię. Polecam zaopatrzyć się w odsysacz do cyny i dobry topnik. Wiercenie może (nie musi) coś uszkodzić.
    Do łożysk polecam ściągacze, nie trzeba później skrzydełek wiatraka prostować.
    Bałem się, że ta rozgrzana kolba lutownicza stopi baterię wkrętarki – emocje do ostatniej chwili! 🙂
    Pozdr!

  6. Czekałem właśnie czy powiesz o pierscieniach że ważne jest jego ułożenie. I nie ukrywam że liczyłem na to że się drucik urwie 🙂 i jak wyjdziesz z tej sytuacji. Co do piaskowania to ja piaskuje uzwojenia z większej odległości w celu oczyszczenia i jeżeli uzwojenia są zwarte bądź przegrzane to je widać. Ale to już kosmetyka. Bardzo dobra praca mogli byśmy razem pracować bo ja nie nawidze jak ktoś lipę odstawia. Tak ma wyglądać regeneracja alternatora. Nie pamiętam tylko czy sprawdziłeś przebicia na stojanie. Duży plus dla porządnego fachowca

  7. Słuchajcie obywatelu Dora…Wszystko ok. Tylko to naprawa typowo Garage. Bardzo fajnie się ogląda. Polecę szczególnie młodym adeptom wiedzy tajemnej. Pozdr. 🤘

Dodaj komentarz