Elektryka Samochodowa Diagnostyka i Naprawa Alternatora część 2
W tym odcineczku zabiorę się za diagnostykę i naprawę alternatora. Stwierdziłem ze to co jest w necie pokazane nie do końca mi pasuje . Mam na dzieje ze dzięki temu filmikowi ktoś zrozumie jak działa i jak wygląda naprawa. Zapraszam do oglądania . PS alternator ładuje 14.2 V
Kontakt Car-mobile@wp.pl
Wsparcie dla kanału. Możecie wysyłać dowolna kwotę na numer konta 06 1090 2125 0000 0001 0539 6812 Santander bank z dopiskiem na rozwój kanału
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Bardzo świetna jest to zrobiona praca i bardzo jest to pomocne pozdrawiam twórcę tego filmiku 👍👍👍👍🇵🇱
Heh szkoda że nie obejrzałem tego filmiku bo chyba odwrotnie mogłem zamontować komutator
Proszę o nazwę użytego kleju, Pozdr
Jak profesjonalnie nazywa się ten plastikowy koszyczek i gdzie mozna taki kupić?
Ja wywijałem te stópki na komutatorze z drugą stronę, zaginałem i lutowałem od góry.
Spoko
Fajny filmik nie trzeba się domyślać jak go rozkrecac tylko obejrzeć i brać się do roboty bardzo dziękuję tobie i zaraz micrunia mojej żony odzyska alternator wysiadło sprzęgło alternatora ale przy okazji zrobię wymianę wszystkich zużytych elementów.Poniewaz demontaż alternatora w dieslu z klima to sporo dłubania.pozdrawiam i dzięki za filmik.wesolych świąt.
Co się stanie jak pomyli się który przewód gdzie przy pierścieniu ślizgowym?
A co za klej użyłeś przy komutatorze bo chyba nie do plastiku ?
Super,ale słabe światło i kamera nie ostrzy.
27:30 No i niestety wbijanie wirnika w łożysko w pokazany sposób jest destrukcyjne dla łożyska;P Elementy toczne nie mogą przenosić obciążeń poprzecznych wynikających z montażu, a uderzając w wirnik aby wepchnąć go na odpowiednie miejsce bieżni wewnętrznej, gdy łożysko jest podparte w obudowie wyłącznie zewnętrzną bieżnią sprawia, że kulki obrywają. Oczywiście nikt nie będzie zwracał uwagi na to o ile skrócił się jego żywot, bo na początku chodzi elegancko:)
Uzywaj do lutowania kwas bedzie lepiej cyna się trzymac ale po za tym mega poradnik
dobre filmy odrazu przeszedłeś do tematu dwa filmy i wiem jak to zrobić nie wiem czy się podejme czy oddam do regeneracji ale jak podejme to dzi ekki twojemu filmowi
Witam, czy wykonujesz takie regeneracje odpłatnie??
Dzięki mistrzu za ten filmik jesteś gość konkretny 👍👍👍👍
Bardzo dobra robota !
32:18 "i cyk, cyk, cyk.." dynamometr w ręku! 👍💪
Robię tak samo😁
bardzo dziekuje za super odcinek!!!
Nie widzialem zebys sprawdzal bicie pierscieni po montażu zaufaleś producentowi części często zdarzaja sie bicia które powodują podskakiwanie szczotek i szybsze zuzycie mimo to dobrze i profesjonalnie pozdro
Sam robiłem bez filmików… Miałem alternator ze sprzęgłem.. Da się zrobić tylko chęci 😃 ja mam lagunę 2 1.8 16v. Tutaj była 1.6 16v dam rękę uciąć 😅 pozdrawiam prowadzącego 😁
Nie ma się z czego śmiać, jak mawiał mój ojciec naprawia ten kto wymienia najmniejszą, niepodzielną już, uszkodzoną część a inni to wymieniacze.
Zamiast wiercić szczotki lepiej je wylutować, ja tak robię. Polecam zaopatrzyć się w odsysacz do cyny i dobry topnik. Wiercenie może (nie musi) coś uszkodzić.
Do łożysk polecam ściągacze, nie trzeba później skrzydełek wiatraka prostować.
Bałem się, że ta rozgrzana kolba lutownicza stopi baterię wkrętarki – emocje do ostatniej chwili! 🙂
Pozdr!
Jak stojan trze o wirnik to młotek i heja 😀 jak pracowałeś przy tym to wiesz co to za metoda 😂
Czekałem właśnie czy powiesz o pierscieniach że ważne jest jego ułożenie. I nie ukrywam że liczyłem na to że się drucik urwie 🙂 i jak wyjdziesz z tej sytuacji. Co do piaskowania to ja piaskuje uzwojenia z większej odległości w celu oczyszczenia i jeżeli uzwojenia są zwarte bądź przegrzane to je widać. Ale to już kosmetyka. Bardzo dobra praca mogli byśmy razem pracować bo ja nie nawidze jak ktoś lipę odstawia. Tak ma wyglądać regeneracja alternatora. Nie pamiętam tylko czy sprawdziłeś przebicia na stojanie. Duży plus dla porządnego fachowca
Jaki koszt regeneracji z częściami?
Słuchajcie obywatelu Dora…Wszystko ok. Tylko to naprawa typowo Garage. Bardzo fajnie się ogląda. Polecę szczególnie młodym adeptom wiedzy tajemnej. Pozdr. 🤘
Te szczotki to można było odlutować i same by wyskoczyły . Pozatym ok .
Takie pytanko, nowe pierścienie mają bicie że musiałeś je toczyć?