Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

BMW E46 FALOWANIE OBROTÓW – Lutowanie ECU,DME ms43- POPRAWA?????



Lutowanie ECU,DME ms43 w bmw e46 w celu wyeliminowania prawdopodobieństwa złych lutów mogących żle wpływać na pracę sterownika silnika który może wywoływać falowanie obrotów.

================Patronite.pl============https://patronite.pl/garaz

============MOJA STRONA============https://www.facebook.com/garazowehobby/

===========WSPIERAJ KANAŁ==========https://www.paypal.me/elbowgreasediy

===========INSTAGRAM===============https://www.instagram.com/elbowgreasediy/?hl=en

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

32 thoughts on “BMW E46 FALOWANIE OBROTÓW – Lutowanie ECU,DME ms43- POPRAWA?????

  1. @Garażowe Hobby, jestem ciemny w mechanice, ale doczytałem na necie że przeprogramowanie softu z eu4 na eu2 i wywalenie wszystkich sond wyjaśnia problem falowania i komputer działa na stałej mapie i danych A nie czyta ich aktualnych z sond, do tego wywalenie katów i pompy wtornego powietrza nie wiem czy zrozumiale napisałem ale może skumasz, co o tym powiesz w m54?

  2. Umyj przepustnicę a dokładnie klapkę która się znajduje wewnątrz a w szczególności powierzchnię styku klapy przepustnicy z gładzią przepustnicy.
    w ten sposób rozniązałem problem falownia obrotów w M52TUB28

  3. M54b22 na postoju trzymal obroty idealnie a podczas jazdy w okolicy 1500obr falowaly +- o 200obr. Wymienilem czujnik walu ten za przepustnica i po problemie. Skoncxyly sie tez sporadyczne prblemy z odpalaniem.

  4. PROSZĘ daj znać czy ruszałeś "CZUJNIK WAŁKA " nie wału WAŁKA. Podmienić z innego jak szkoda kasy, ale na oryginalnego nie podrubę, zerknij na zawór Vanosa ssący i tłoczek ten który steruję nim łącznie z sprezyną, mi się przytarł i nie działał płynnie.

  5. Tak tylko podpowiem, oczywiście nie powinny się takie rzeczy dziać na standardowym sofcie, który był wgrany na taśmie produkcyjnej, ale polecam wgrać np przez winkpf nowszy soft do DME, bo aktualizacji było sporo. Są nawet oficjalne wersje od BMW softów pod normy EU2 czyli bez katalizatora oraz obsługi sond za katalizatorem – chyba najlepszy soft jeśli chodzi o gładkość i stabilność pracy silnika. Obecnie na takim jeżdżę choć wcale nie borykam się z jakimkolwiek problemem z 525i m54 – chodzi jak złoto, odpukać 😀

  6. Ja mam dokładnie taki sam problem w BMW E87 116i z 2005 roku.. Mam załozony LPG. Na samej benzynie falowanie jest momentami tak duze ze przygasa silnik i skacze od 500 do 1000 obrotów.. Natomiast po przełaczeniu na LPG wachania sa praktycznie o połowe mniejsze i nie spadaja az tak nisko.. (jednak ciagle wystepują).. Czyscilem przepustnice, zaslepiałem odme nic nie zmienia.. Napiecie łądowania delikatnie skacze od 13,90 – 14.06 , ale chyba to nie ma znaczenia bo tak samo skacze przy nacisnieciu gazu jak i przy puszczonym…
    Moze komus przyjdzie do głowy czemu falowania wystepuja na obu paliwach PB i LPG ale ewidentnie roznia sie zakresem ??

  7. M54B22
    U mnie obroty wariują w chwili jak się termostat otwiera. I wariują dopóki wskazówka temperatury nie dojdzie do pionu, przed otwarciem termostatu jest ok. Też jak zgaszę zanim się rozgrzeje w 100% to muszę kręcić około 10 sek. Na zimnym czy rozgrzanym pali od dotyku. Ale to chyba będzie wina sond lambda przed katem wg gości co mi vanosa robili. Za bogatą mieszankę podają, biały dymek się pojawia też wtedy często.

  8. miałem e46 n42 – auto z duszą, wydałem w ciągu 2 lat na silnik niespełna 10 tyś. brał olej 1l na 1 tyś km, po remoncie (4 tyś.zł – robiona głowica, pierścienie, rozrząd i chyba wszystkie uszczelki i korki jakie w silniku były) brał połowę z tego tzn 1l na 2tyś km. Wymieniałem dalej, co tylko się dało, odmy nie odmy, uszczelnienia wszystkie, napinacze, rozrządy, pompę vacum… auto miało mi służyć lata… w międzyczasie ciągle padały jak nie cewki to sondy lambda to chłodnica, inne pierdółki czujniczki (których ceny już pierdółkowate nie były). W końcu nadszedł moment, że postanowiłem się z bmw rozstać, nie wziąłem za niego tyle nawet ile włożyłem, nie mówiąc już o koszcie samego zakupu przez mnie, ale nie żałuję ani trochę, teraz jeżdżę francuzem bez tej "duszy" za to moja jest o wiele spokojniejsza. Byłem maniakiem bmw jak chyba ty, nigdy bym siebie nie posądził, że będę jeździł francuzem, a teraz…. korozja się tego nie łapie, pieniądze wydaję tylko na paliwo, nie muszę wozić oleju w bagażniku a co do bmw to stanowcze nigdy więcej, moje bmw miało udokumentowane 200 tys przebiegu i było w bardzo ładnym stanie i z wierzchu i w środku, nie żebym kupił szrota i na niego narzekał, bo naprawdę miałem do niego mnóstwo cierpliwości. Nie mówię ci co masz robić, chciałem się tylko podzielić moją historią i mojego auta z duszą…

  9. Stary nie sprzedawaj bmki bo tylko te auta maja dusze! Jak już brniesz w to żeby było wszystko okay to Rob to do końca… sprzedaż komuś auto i ktoś sobie zrobi za grosze i będzie jeździł.. ja mam n42 b20 w tej samej budzie ale ten silnik to jest dopiero huj…y. Tak jak Ty opisywałeś ten problem z m54 ze wymieniałeś pierścienie to ja mam ten sam problem w moim n42. Czyli łyka oliwie to czyli co pierścienie są do wymiany.. wszystkie te e46 maja ten problem nie wiem ale kogo się nie zapytam to mu bierze olej….

  10. co za auto że trzeba caly czas coś w mim robić psuje się co chwilę masakra jakaś weź to sprzedaj gdyby nie twoje praca praktycznie w tym aucie to tyle kasy musiał byś wsadzić że masakra pewnie powiesz że kupisz 2 i będzie to samo czy coś tego typu więc może zastanów sie nad zmianą marki

Dodaj komentarz