Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

#3 Diagnoza i naprawa nietypowej usterki Audi TT MK1

Diagnoza i naprawa nietypowej usterki

Zapraszam również na mój drugi, firmowy kanał- totaltronics.com:
https://www.youtube.com/channel/UCwq_vhnkcF06MKZiHwbZnzA

https://facebook.com/totaltronics/

https://www.instagram.com/totaltronics/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

14 thoughts on “#3 Diagnoza i naprawa nietypowej usterki Audi TT MK1

  1. Dobrý den prosím o radu ohledně toho že mě píská a bliká
    teploměr, ale nádržka na chladicí kapalinu je čistá a konektor
    je taky v pořádku. Když nastartuji a nechám to trochu
    ohřát a pak vypnu motor a znovu nastartuji tak už nepíská
    ani nebliká bylo mě řečeno že je na přístrojevce studený
    spoj jak bych ho poznal kdybych odmontoval přístrojovku.
    Děkuji za radu a odpověd Hynek Mrázek ČR

  2. Dobrý den mám takový problém svítila mi kontrolka dobíjení vyměnil jsem alternátor a kontrolka dobíjení mi pořad svíti někdy hasne a když zapnu směrovky tak mi kontrolka dobíjení také bliká ne vím už si rady
    jsem z ČESKA

  3. Witam Panie Patryku, mam właśnie taki sam problem z licznikiem w A3 8P 2010 VDO, pytalem się 10 specjalistów z mojej okolicy i nikt nie chce się tego podjąć, odrazu słyszę ze trzeba wymianiac licznik i tyle 🙂 . I nie wiem czy im wierzyć, czy po prostu chcą iść na skróty i zaadoptować nowy licznik do auta i po problemie. Proszę o kontakt do Pana jakiegoś znajomego który by się podjął tego w Pollsce kokoc222@gmail.com
    Pozdrawiam 🙂

  4. Fajny cykl o licznikach. Zawsze to dla mnie nowość w stosunku do projektowania i programowania układów. Warto by było pokazywać także jak się programuje takie układy. Opisać czasem używany sprzęt do tego.

  5. Jak dobranoc, jak 2 godziny temu wrzucone??? 😀 Kolejny filmik rewelka!! Gratulacje.
    P.s. Uwielbiam takich klientów "kłamczuszków", sam właśnie z takim jednym obcuję 🙂

Dodaj komentarz