#2 BRAK ISKRY JAK SPRAWDZIĆ, DIAGNOZA, JAK TO DZIAŁA
Cześć tutaj PRO GARAGE i w dzisiejszym odcinku przybliżę wam temat :
DIAGNOSTYKI BRAKU ISKRY ORAZ CO WYWOŁUJE TE OBJAWY
Zapraszam do subskrybcji tego kanału ponieważ
jako jedyny kanał w PL będzie tak skrupulatnie prowadził wykłady
i poradniki z zagadnień mechanicznych jednośladów i silników POZDRAWIAM 😉
Ten film jest dla celów rozrywkowych. PRO GARAGE nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje wykonane przez przeglądającego w wyniku informacji zawartych w tym filmie.
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
ej a brak iskry na gorącym silniku czym może być spowodowany? cross na zimnym i takim ciepłym chodzi jak igła a jak silnik sie nagrzeje to na wolnych obrotach gaśnie po czym jak poczeka sie z 10min jak ostygnie jest idealnie ps. wszystko sprawdzone zawory gaznik i jedynie coś z iskrą wychodzi
Co może być jak motor się na grzeje to jest mniejsza iskra
a gdzie szukać problemu jak jest iskra ale jak silnik już się nagrzeje to gubi iskrę?
Ehh wymieniłem wszystko cewke WN.moduł ,iskrownik przewody sprawdzone i nadal nie odpala
W PLAYLIŚCIE U MNIE NA KANALE JEST ,,INSTALACJA ELEKTRYCZNA'' tam macie wszystko opisane jak sprawdzać itp. W 90% przewód od modułu CZARNO-BIALY odpowiadający za gaszenie (zwiera masę tylko gdy kluczyk jest w pozycji OFF) zwiera od masę cały czas i nie będzie iskry
3:00 CZARNY PIN TO MASA A ZIELONY TO SYGNAŁ DLA SKUTERA 4T W CEWCE
Super kanał, wartościowa wiedza, ale popracowałbym nad obrazem niektórych filmików np. animacje itp które łatwiej pozwalałyby zrozumieć informację.
Super, właśnie takiego filmu szukałem. Wielkie dzięki!!!, jak to dobrze, że ludzie nagrywaja takie filmy. Pozdrawiam
Dzięki, dobrze Pan tłumaczy ale iskry i tak nie ma.
Super dzięki za pomoc!!!!
Jest konkretnie O to właśnie chodzi oby więcej tak😀😇😇😇😊
Fajnie wytłumaczone…
Łapka 😃👍
Przeglądałem wiele filmików, ale ten jest najlepszy. Temat wytłumaczy najprościej jak się da. Nawet laik powinien zajażyć. Wielkie dzięki
Super…
Zachęta do korzystania z usług mechanika Super. Można też samemu zagłębić się w temat. Warto tylko zadać sobie jedno, cholernie ważne pytanie…
Chcemy jeździć, czy naprawiać?
(ciężko robić jedno i drugie 🙂
Gościu czego cie wczesniej nie znalazlem wszystko od A do Z jestes Genialny
Dobry film 💪