Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

#0 Jak używać multimetra- opis funkcji



Witam, zaczynamy serie odcinków poświęconych miernikowi oraz ukazaniu jego podstawowych funkcji, które ułatwią nam nie jedną prace we warsztacie. Seria będzie zawierać kilka odcinków postaram się pokazać jak używam podstawowych funkcji w praktyce.

Uwaga multimetr posiada funkcje pomiaru wysokich napięć, istnieje ryzyko porażenia prądem elektrycznym !!!
Pamiętaj miernik używasz na własną odpowiedzialność , przed każdym pomiarem a w szczególności wysokiego napięcia sprawdzaj stan techniczny urządzenia upewnij się ze wybrana funkcja jest odpowiednia, bezpieczeństwo to podstawa, ponieważ z prądem nie ma żartów!

7:45 – Pomiar rezystancji/ oporności, impedancji to złe określenie cyt ,,Impedancja jest pojęciem szerszym i składa się z rezystancji i reaktancji, które
dodają się wektorowo”

Lista filmów (będzie modyfikowana na bieżąco):

1) Pomiar napięcia przemiennego https://www.youtube.com/watch?v=m3XF0l2ITNc&t=489s

2) Pomiar prądu stałego https://www.youtube.com/watch?v=JVz3TmEy73g

3) #3 Jak używać multimetra/ miernika- pomiar ciągłości obwodu ( funkcja ,,brzęczyk”) https://youtu.be/Dt3N81yhzeM

Pozdrawiam

Ten film jest dla celów rozrywkowych. Majster_Kesz nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek naprawy lub modyfikacje wykonane przez przeglądającego w wyniku informacji zawartych w tym filmie.

#Miernik #Multimetr #Obsługa

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

50 thoughts on “#0 Jak używać multimetra- opis funkcji

  1. od dłuższego czasu posiadam miernik dpm dt830B, od nie dawna zauważyłem że miernik w pozycji OFF pokazuje HV 000 tym samym nie mogę go wyłączyć. Czy da się to naprawić?

  2. BardO fajny material. Pewnie dla wielu to oczywistosc ale jesli ktos się sam nje i teresowal to nie ma pojecia o prądzie a tego w szkole nikt nie wpadł zeby u uczyć… i skladnie opisane -zrozumiale dla laika. O to chodzi 🙂 dzięki 🥇👍

  3. Czesc. ustawilem miernik na PRAD zmienny na wartosc 200 zamiast 750 i wlozylem do gniazdka czy to oznacza ze go spalilem. Nie nadaje sie juz do pomiarow, czy mozna go naprawic? Dziekuje za odpowiedz.

  4. Kupiłem dzisiaj taki w mrówce za 12,90… 🙂 Wprawdzie nie potrzebuję takiego ustrojstwa, bo się nie znam na tym ale za takie pieniądze, to sam do koszyka na zakupy wskoczył… 😛 No i akumulator i ładowanie w samochodzie już sprawdzone! 😀

  5. W 6:40 chyba jest błąd. Mam taki miernik i zaintrygowało mnie stwierdzenie że zawiera w sobie generator. Sprawdziłem w instrukcji i okazało się, że ta funkcja służy (niestety) tylko do testowania brzęczka multimetru.

  6. Inicjatywa nagrania takiego filmu jak najbardziej na plus, ale głos niestety usypiający i nie wszystko się do końca zgadza (impedancja) 🙂 . Przekazuj te informacje z większą werwą i będzie git majonez! Powodzenia!

  7. Mnie się na początku multimetr wydawał urządzeniem dziwnym jak dotykało się przewodu nie będącego wcale pod napięciem a mimo to na wyświetlaczu wyświetlały się jakieś wartości i rozbrzmiewał brzęczek.

  8. Coś takiego to nie multimetr tylko porażka, nic tym się nie da zmierzyć oprócz może przybliżonego napięcia akumulatora, w dodatku jest on bardzo niebezpieczny, a o pomiarze wysokich napięć można jedynie pomażyć. Nie ma on żadnej prawdziwej ochrony. Za miernik który można uznać za multimetr z prawdziwego zdarzenia trzeba dać z 200 – 300 zł

  9. Zawsze mnie fascynowało to urządzenie ale tylko raz użyłem,źle ustawiłem pokrętło pyk i spaliłem.To jest dobre jak ktoś odróżnia waty od voltów,prąd stały od zmiennego i inne cuda na kiju😅

  10. Pragnę zwrócić uwagę na pewien szczegół dot.przewodow("sond") tego typu multimetrow- konkretnie ich zakonczen- tych którymi dotykamy punktów pomiaru.Otoz wiele- większość z nich jest wykonana " budżetowo"-tzn. byle jak.Dotyczy to połączenia przewodów z metalową końcówką mocowana w plastikowej tulei ("szpilka").Przewód jest b.cienki,dosłownie kilka- kilkanaście "włosków"- przy czym cieńszych od włosa.W dodatku ich granatowo- niebieski kolor w miejscu łączenia świadczy o lutowaniu w temperaturze dużo wyższej niż to konieczne (pośpiech>wydajność); w połączeniu z luźnym wprowadzeniem przewodu do tulejki skutkuje to bardzo szybkim przerwaniem go w miejscu lutowania.Proponuje od razu w momencie zakupu zaopatrzyć się w dodatkową parę przewodów (to kilka zł) wracając uwagę na miejsce ich wprowadzenie do tulei- wybrać takie które w tym miejscu są zgrzane elastycznie z tuleja.Jesli mamy te luźno wprowadzone a jeszcze dzialajace- można je umocować np.klejem na gorąco lub rozgrzanym innym tworzywem-WAZNE BY BYLO ELASTYCZE. I aby nie przegrzać w tym miejscu oryginalnej izolacji (jest lichutka).Zaś multimetrow- za tą cene- są moim zdaniem dobrej jakości i długo służą (ja używam KEMOT-a).

Dodaj komentarz