Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Akumulatory w autach elektrycznych. Żywotność, wymiana?



Kolejny odcinek magazynu, 🙂
Zapraszamy także do subskrypcji naszego kanału i zaznaczenia dzwoneczka aby nie ominęły Was nowe ciekawe odcinki 🙂

Nasza strona na facebooku:
https://www.facebook.com/Magazyn-auta-elektryczne-110254376973404/

Nasz instagram:
https://www.instagram.com/magazyn_auta.elektryczne/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

7 thoughts on “Akumulatory w autach elektrycznych. Żywotność, wymiana?

  1. tak tak pokaz tel gdzie tyle lat trzyma bateria po paru latach juz zenujaco krotko trzyma , a koszt auata elektrycznego i ladowania drozej jak paliwa , wodor to przyszlosc, a szejki beda w afryce bo tam z fotowoltaiki beda produkowac wodor

  2. "W telefonie po 10 latach bateria będzie……." Co ty pieprzysz? W mojej Motorola G6 bateria już jest do wymiany, a telefon nie ma jeszcze dwóch lat!!!! Samochody elektryczne to największa głupota naszych czasów! Za kilka-kilkanaście lat to zrozumiecie kiedy wchodząc z plaży do morza potkniecie się o zużyty akumulator. Plastik! Niby taka prosta rzecz do utylizacji, a wszędzie go pełno, morza są pełne plastiku. Nie ma obecnie strefy na ziemi żeby nie była zanieczyszczona plastikiem. Teraz sobie to wyobraźcie analogicznie kiedy ludzie zaczną jeździć powszechnie elektrykami. Już jest problem z utylizacją akumulatorów, a to są tylko pojedyncze malutkie akumulatorki tylko do rozruchu. W takim jednym, elektrycznym samochodzie cała podłoga jest z akumulatorów. Żywotność akumulatora samochodowego to 5 lat. Nie opowiadaj takich bzdur tutaj o żywotności akumulatorów 20 lat bo każdy mechanik cię zabije śmiechem. Mój znajomy kiedyś kupił Opla Ampera i po pięciu latach nie mógł już zrobić 40 km na pełnym ładowaniu. Pozostaje jeszcze kwestia bezpieczeństwa. Pożar samochodu elektrycznego jest praktycznie nie do ugaszenia.

  3. Nie spadnie o ile będzie tak jak telefon trzymany w temperaturze pokojowej. Proszę sobie włożyć telefon do zamrażarki na godzinę, może być i wyłączony, potem go ogrzać i włączyć. I tak powtórzyć test 30 razy i masz baterię do wyrzucenia.

Dodaj komentarz