DLACZEGO AUTO NIE ODPALA RANO?
📢 EKG Auto Serwis znajdziesz na:
Facebooku: https://www.facebook.com/EKGAutoSerwis
WWW: https://ekgautoserwis.pl/
Instagramie: https://www.instagram.com/auto_dyzur
Tiktoku: https://www.tiktok.com/@autodyzur
📍 EKG AUTO SERWIS
Skórzewska 14A
62-081 Wysogotowo
Email – biuro@ekgautoserwis.pl
#AUTODYŻUR #EKGAUTOSERWIS
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
200000 km FIAT jest dopiero dotarty
Miałem podobny problem w aucie. Rano bardzo ciężko odpalał (Nissan qashqai). Wymiana świec żarowych rozwiązała problem. Pozdrawiam
26:30 Jozin z bazin 🤣
Jest pewien znachor który twierdzi że wodorowanie czyści tak samo bez rozbierania silnika🤣 mistrz iluzji
Świetna wiedze przekazujesz w bardzo fajny sposób zapakowany:) łykam wszystko jak wściekły:)
To co jest powodem słabego odpalania tego diesla w końcu?
Miałem taki przypadek ciężkiego odpalania. Proponuję sprawdzić napięcie bezpośrednio na czujniku wałka, trzeba wpiąć się między czujnik a wiązkę. Najlepiej zrobić pomiar oscyloskopem w momencie rozruchu kiedy silnik nie odpala, będziesz widział dokładnie przebieg napięcia.
Drugi kanał podłącz do zasilania na kostce sterownika + i – z wiązki. Mam nadzieję że pomogłem😀 pozdrawiam
Padła odpowiedź na pytanie z tytułu czy nie, bo nie wiem czy przegapiłem czy nie było?
Predkosc rozrusznika
Turbiny w Top-Marze robicie? Bo macie blisko do siebie 😀
Witam. W A6 C7…. silniki ea288… CNHA 190KM i CSUD 150KM…częstą przyczyną kiepskiego palenia rano… w zależności od temperatury zewnętrznej, był zawór olejowy sterujący wariatorem. Koszt ok 400zl. Jedyny błąd w ECU który zostaje to błąd czujnika prędkości wałka.
Trzeba puścić wszędzie suby, obserwacje. Podziw, szacun za wielką wiedzę. Żeby było jak najwięcej takich warsztatow którzy potrafią wytłumaczyć, zasadę działania, przyczyny usterki.
Wałek rozrządu kręci się dwa razy wolniej od wału korbowego 10:57
Mega duża wiedzą szacun 👍😁
czujnik położenia wałka rozrządu sporadycznie traci stabilność lub nie podaje impulsów wcale. Tak kiedyś miałem w tdi 2.0
żeby wszyscy mechanicy byli tacy jak ty szacun ja osobiście zraziłem się do waszego fachu ale widzę że fachowo podchodzisz do swojej pracy.
Nie odpala bo to niemiecki szrot 😂
Witam. Od niedawna oglądam Pana filmiki robicie super robotę naprawdę. Mam takie pytanie jeśli może mi pan pomóc. Jeżdżę od 2 lat Fordem Focusem 1.8 TDCi 2007r. Mam pewien problem gdyż rano jak zapalę samochód wszystko jest ok ale jak chcę ruszyć tzn puszczam delikatnie sprzęgło i chcę dodać delikatnie gazu i auto gaśnie. Zapalę go na nowo i później jest wszystko ok. Dzieję się tak jak jest chłodniej. Olej filtry po wymianie sprzęgło zrobione. Jeśli Pan może to może jakaś porada. Dziękuję i pozdrawiam.
o pamiętam jak sprzedawałem auto z dupnieta pompa paliwa i każdy kto przyjeżdżał oglądać auto to z automatu słyszałem "panieee to nie pompa, głowica do roboty" XD
JEST SIŁA KLASA PIERDOLNIECIE WSZYSTKO LECI NA PATĘCIE⚡⚡⚡⚡⚡⚡⚡
A czym najlepiej to czyścić dolot co możecie polecić ?
Dlaczego audi nie odpala po długim postoju. Obstawiał bym zaworek wyrównawczy ciśnienia paliwa na końcu szyny common rail. nie że całkowicie umarł ale coś zaczyna się z nim dziać lub z uszczelką pod nim. Nie że chcę się wymądrzać czy coś (jestem raczej hobbystom), świetnie się was ogląda i mam zamiar obejrzeć wszystkie odcinki. Daj proszę znać czy trafiłem i czy 1-0 dla mnie 😄
Mam tylko jeden komentarz dlaczego masz warsztat tak daleko ode mnie??!!!
Ja się już wyleczyłem z niemieckiej motoryzacja, kupa g…a szkoda czasu i pieniędzy żebym się zastanawiał czy rano odpali. Za tą samą kasę można mieć święty spokój u konkurencji.
Audi a6c6 3.0tdi wyciek oleju i to mega mocny, cały pasek,napinacz,rolki, wentylatory mokre. Gdzie szukać przyczyny?dodatkowo rano problem z odpalaniem za 2,3 razem odpali i biala chmura dymu za mną 😭 dpf,egr,klapy off ,dolot wyczyszczony,podkladki pod wtryskami wymienione 😭😭😭pomocy
My tez sie cieszymy ,ze cie widzimy, podziwiam za szczerosc, co jest zjebane? Nie wiem ale jak sie dowiem to wam powiem. Mega. Podziwiam was za wiedze