Wypadanie zapłonu.
Grupa FB: https://www.facebook.com/groups/904278113883666
Dzisiaj o niewypałach 🙂
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
może być również kropnięty komputer ECU
zajebisty filmik
Wymień samochód
Dobra robota tak trzymaj
Prawda bo np ECU multitronic s z Opla wywali wszystkie możliwe czujniki a będzie zepsuta sonda lambda albo przy nieszczelnym kolektorze pokazuje błędy czujników których nie ma
Świetnie wytłumaczone, pozdrawiam!
U mnie po podłączeni lampy stroboskopowej na pierwszym i drugim cylindrze lampa świeci się idealnie a na trzecim i czwartym świeci tak trochę tak jakby było gubienie zapłonu po dodaniu gazu przy wzroście obrotów na 3i4 cylindrze lampa gasnie
Dziękuje za filmik
Pytanie do szanownych producentów samochodów – Czy musicie zatrudniać kretynów którzy produkują coś takiego jak ta cewka która zostaje uszkodzona w trakcie dokręcania. W swoich autach robię większość spraw sam i jak mam przed oczami niektóre rozwiązania to nie mogę pojąć jak to ktoś mógł zaprojektować?! Czy ten że inżynier w ogóle myślał w trakcie tych czynności , czy tak jak zdarza się z projektami domów gdzie rura z wodą potrafi na projekcie przechodzić przez środek łazienki. .. masakra . Ile to trzeba mieć cierpliwości żeby naprawiać te pierdolone samochody..
kochać bydgoszcz
Witam . Mam problem z wypadaniem zapłonu na 2 cylindrze silnik 1.6 16v zrobiłem głowicę nowy rozrząd ciśnienie okej zmianialem cewki świece w tryski sterownik też zmieniłem i dalej cały czas mam wypadanie na 2cylidrze. Może ktoś doradzi co może być nie tak
Tak świetny film konkretnie i na temat . Mega Łapa 👍
Dobry film. Bardzo dużo wiedzy praktycznej. Mam pytanie. Jakim interfejsem i softem diagnozujesz auto?
10:00 nie we wszystkich niektóre najczęściej nowsze mają czujniki spalania stylowego czyli zbyt wczesnego zapłonu lub samo detonacji ale to prawda że w niektórych też są mierzone mikro zmiany prędkości obrotowej w niektórych jeszcze większą rolę za punkt zaplonu odgrywa czujnik wałka rozrządu czyli czujnik fazy rozrządu bo są silniki ze zmienną faza czyli regulowana mechanicznie hydraulicznie lub elektrycznie
09:30 nie u wszystkich na kole zamachowym w większości na kole fonicznym (pasowym) z przodu tzn (od strony rozrządu) a w najnowszych w skrzyni korbowej takie małe uzupełnienie😉 👍
"…. syczy w dolot " to mamy podparty zawór ssący , a nie wydechowy
Świetny kanał, dawaj dalej takie cuda
Mam pytanko do nagrywającego albo może ktoś będzie widział mam wypadanie zapłonu tylko na zimnym silniku i tylko na 1 i 3 cylindrze co to może oznaczać tylko jak silnik jest zimny
👍
Witam. Mam taki problem z golfem 3 silnik 2.0 benzyna wymieniłem już wszystko kable świece 5 razy cewke i pochodzi auto dwa tygodnie i od nowa to samo. Szczególnie jak się zagrzeje. Co robić bo brak mi rozumu. Mechanicy też nie dają rady. Pozdrawiam Krzysiek
Napięcie o natężeniu kilku tysięcy volt. I wszystko jasne!!
Super filmy. Ja jestem mechanikiem amatorem i długo szukałem takich filmów. Na youtube jest dużo mechaników którzy niby coś pokazują ale tak żeby nic nie pokazać. Tu jest wszystko jasno wytłumaczone. Tak trzymać. Super robota.
Zapłon wypada bo pompa paliwa nie daje odpowiedniej ilości paliwa gdy zimny 🙂
Rewelacyjny materiał.
z reguły nie komentuję ale zostawiam dla zasięgów
ogladam jak szalony —————–super
Czyszczenie dolotu we wtrysku bezpośrednim można też zrobić specjalnym preparatem, kulki które po czyszczeniu kolektora rozpuszcza się specjalnym preparatem w sprayu
bravo, ale materiał!!!
A co może być powodem wypadania zapłonu na cylindrze nr 2 i 3 wymiana cewki zapłonowej zespolonej i świec na nowe nie pomogła auto to Chevrolet Aveo T255 silnik 1.4
A gdy samochód nie ma obd?
I jeszcze 14,10 min .
Tylko w 10,57 min. popraw przejęzyczenie , w górę za wiedzę i logiczne myślenie .
Material przedstawiony jasno i konkretnie , bez udziwien i wyglupow ! Super !
Czy uszkodzenie napianacza lancucha rozrzadu wsilniku VW 1.8T AWT moze byc przyczyna wypadania zaplonu ?
Imponująca wiedza i przejrzystość filmu duża pomoc wielkie dzięki
I to mi się podoba 🙂 prosto i przepyszniej a nie jak reszta "Panie eeeee to jest wiedza tajemna"
Jeszcze może być sterownik silnika walniety, rozjechane mapy przez LPG (miałem tak jak zatkało się wtryskiwacze LPG, rozjechalo mapy Pb)z może też być zatkany/stopień katalizator i spaliny dlawia silnik. Jestem amatorem, ale od dwóch lat walczę z oplem astrą i wszystko już sprawdziłem i co na filmie i co napisalem- i dalej kuleje 😐
Sam robiłeś te animacje?? W jakim programie jak tak? Super 🙂
Tu nie ma co kometrowac😊 ten film pokazuje twoj profesjoalizm😊
Najlepszy…
Świetny film,merytoryczny,bez udziwnien i show 🙂
Ile się nawalczylem że,starym oplem z nierównymi obrotami,gasnieciem co ja nie wymieniałem i żaden fachowiec nie umiał zdiagnozować za cholere
Napięcie i natężenie to dwie różne wielkości fizyczne, więc nie można powiedzieć "napięcie o natężeniu" , napięcie podajemy w V a natężenie w A.
Kupiłem "zośkę" i postanowiłem wymienić świece zapłonowe na nowe dedykowane do niej.Po wymianie zaczęło się wypadanie zapłonu.Było to niezależne od np.przejechanego dystansu czy temperatury silnika.Specjaliści radzili że to może być przyczyna pochodząca od wałka rozrządu bądź czujnika położenia wałka rozrządu.Nie było żadnego błędu.Kupiłem czujnik wałka rozrządu i nic to samo.Gdy wymieniłem nowe świece na te stare które były wcześniej wszystko jest okey do dziś.
Świetny film.. można nagrać o regulacji zaworów z góry dzięki pozdrawiam
Dlaczego ja wczesniej nie trafiłem na Pana kanał?
Bardzo zrozumiały film. Dzięki.