Vag4You – konwersja sterownika Audi A3 1.8T AGU na ME7.5
Nowi bohaterowie na kanale! Mateusz i Dominik specjalizują się w grupie VAG’a. Dzięki nim mamy okazję wrócić do legendarnego 1.8 turbo 😀
Przypominamy, że na kod „COOBCIO” macie aż 6% zniżki na zakup części samochodowych
w sklepie internetowym www.deler.pl
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Jak szukać takiej wiązki, co wpisać w wyszukiwarkę?
Korzystaliśmy wielokrotnie z usług chłopaków z Vag4you i polecamy z czystym sumieniem 😎👍👍
legenda głosi że podsufitka dalej wisi xD
Zajmuję się mechaniką, tunningiem, remontami silników, bliżej Krakowa gdyby ktoś chciał to zapraszam serdecznie Auto Expert, Rupniów 157, 34-652 Nowe Rybie
Może kiedyś z Jagodowym coś nagramy ciekawego a przymierzam się do grubych modyfikacji A3 8l 1.8T. U mnie robota zrobiona perfekt. Duże doświadczenie również na nowych autach.
czy jest w przyszłości możliwość zgłoszenia się w celu skompletowania niezbędnych rzeczy do swapu wiązki 1.8t AEB z polifta ?
Jeeeeej!!! 1.8t !!!
Można wiedzieć jaki koszt plus minus na swap me 7.5 do agu?
Jak ten deszcz już tak słychać w tym garażu to przy gradzie efekt musi być jakby ktoś pod garnek petardy karabinki wdupcył i odpalił :D. Weź tam zrób z tej żaby potężną ropuchę Jagoda
Jagoda, będzie więcej filmów z tego swapa? Będzie to w stylu od a do z? Tak żebym sobie odpalił w garażu filmik na laptopie i mógł dłubać przy zmianie wiązki? Bo właśnie mi idzie poczta 👌
Może podasz na nich namiary to klientów kilku na pewno wpadnie, co ty na to Jagodowy? 🙂
Fajni goście, czekam na więcej 😀
Nie ujebie.. gniazda wtryskiwaczy po niecale 10zl w aso, a ci przekladaja starocie..
Siemanko co to za apka dzikusy?
Nareszcie po pół roku doczekałem się a3 8l 1.8t dzięki Ci wielkie jagoda
Kolektor żółty , pokrywa jagoda
Chyba trochę koni zdechło w tej a3 bo czasy tragiczne
Dobre chłopaki, widać że znają się na swojej robocie a przy tym skromni, pełna profeska, chcę ich więcej na kanale 😉
Witam. A czy audi tt z silnikiem APX,ma stary typ sterownika czy ten nowszy? Cewki są na nowsze wejście,przepustnica jest elektryczna.
Słaby początkowy czas… moje e90 150KM manual robi 9.2. BMW jest jednak mistrzem wyciskania z koni mechanicznych
Jagódko głowica na szerokim kanale jest dobra ale na moce 400+. Na mniejsze o których myślisz szeroki kanał bardziej przeszkadza o dziwo. pozdro!
Troszkę słabiutki ten czas. Moje AGU z 4 biegowym automatem robi 8.5 do setki na felgach r17 225
Pozytywne i ogarnięte chłopaki.
Na pewno coś spierdzielą 😄😄😄
Panowie mam takie pytanie czy jak stoi moje audi a3 8l 1.8 benzyna 1999 na jałowym biegu to delikatnie dyga skazuwka od obrotów jest to normalne w tych autach czy jest to czymś spowodowane? Proszę odpowiedzi?? pozdrawiam 💪
A podsufitka ledwo wisi 😉
Ludzie którzy maja wiedze na temat wozu i setupu i chęci dlubniecia czegoś co ma potencjał ale ma pewne nie udogodnienia to przyklad ze sie da tylko trzeba chciec !!bo zycie to moc !! pozdrawiam
Super profi robota . Jeżeli znacie temat to powiedzcie czy jest sens przechodzić z głowicy wąski kanał na głowice z szerokim kanałem do tego kolektor pod frezowany jak na filmiku ?
Dlaczego żaba nie była jebana 10 razy pod rząd ażeby urwać 0,2s do setki ?
ciekawią mnie te wyniki bo moja a3 8l z 1.8 bez turbo robila 8,9 ?
czemu cewki nie czerwone?
✌
Spoko chłopaki z wiedzą ,pozdro
Nie wiedziałem, że te 1.8t w serii są takie mułowate 😂
Bardzo pozytywni.
1:29 – przepustnice, nie gaz 😀 Gaz to miałeś w 1.6 zamiast koła zapasowego
Jagoda jakieś odcinki z Grzegorzem będą jeszcze ?
Przypominają mi chłopaków ze Zgrywus Garage od Dokurviatora,natomiast odcinek bardzo na plus,szkoda że to niestety początek tej operacji..
Chłopaki się znają, fajnie ale nudno
Świetny materiał. Sam mam Agu i jestem ciekaw jakie będą efekty. Jeśli możesz to jakieś orientacyjne koszty związane z taka operacja były by mile widziane .pozdro
Co to za mechanicy ? Jak nie ma gołych bab na scianir
Ale trafiłeś:D akurat kupione a3 juz przelozone me 7 5 . Czekam na odcinki w drodze do 300 🙂
Panowie bardzo sympatyczni, czy taka modyfikacja z punktu widzenia ekonomicznego i nakładu pracy jest opłacalna? Nie lepiej kupić polifta?
no nareszcie 1.8T + dobrzy fachowcy!!
Dzięki jagodą za ten film, w przyszłości planuje SWAP więc film bardzo się przyda. Pozdro