Program „Mój Elektryk”
Dowiedz się, jak prosto zdobyć dofinansowanie do Twojego nowego samochodu elektrycznego. Program „Mój Elektryk” krok po kroku.
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Od 3 miesięcy jestem właścicielem auta elektrycznego. Stwierdzam ,że ładownie auta to jakieś wielkie nieporozumienie. Stacje tylko w większych miastach. Stacje należą do różnych podmiotów i aby podładować samochód trzeba mieć telefon z aplikacją, konto bankowe i dużo czasu. Szybkie ładowarki są często zajęte przez innych użytkowników i ładowanie może trwać do 2-3 godzin. Mało tego na niektórych aplikacjach trzeba płacić miesięczny abonament i nieważne że przez pół roku nie korzystasz z ładowania. Płać. Powinno być tak, że podpinam samochód do ładowarki i naciskam przycisk START. Po naładowaniu STOP. Stacja pyta czy płacę kartą czy blikiem. Płacę. Stacja zwalnia kabel i w drogę. Proste ? Inna sprawa to zasięg. Mam nowy samochód i po przejechaniu 2/3 zasięgu zapala się czerwona kontrolka ŁADUJ. Jak tu zaplanować wyjazd ? Na szczęście ładuję w 90 % w swoim garażu i mam fotowoltaikę. Inna sprawa to wysokość opłat za energię (nawet 2,47 zł/kWh). To koszt jest porównywalny do 8 litrów benzyny na 100 km. Taka jest prawda.
Panie Maćku prosimy o dokładny film instruktarzowy jak złożyć wniosek np. osoba prywatna. Dokładniej o podpisie elektronicznym bo nie każdy go ma i jak go złożyć w tym wniosku. Dla wielu to są nowości 🙂 Czy Agent ubezpieczenia będzie znał temat z tą cesją w AC ? Bo zwykli ludzie nie mają o tym pojęcia 🙂
Witam, czy mogę złożyć wniosek o dotację na samochód który był zarejestrowany na Dealer'a 7 miesięcy temu i nie ma przebiegu?.
Fundusz na rozpatrzenie czegokolwiek daje sobie 30 dni. Na uzupełnienie gdy czegoś braknie daje nam 4 dni.
Po zakupieniu idziemy do urzędu i dostajemy pozwolenie czasowe. Wniosek z takim pozwoleniem jest odrzucany do uzupełnienia.
Nie wspomniałeś, że wymagany jest stały dowód rejestracyjny, który starostwo wydaje do 30 dni od zgłoszenia. U mnie od zakupu (zapłacenia pełnej ceny za samochód) do otrzymania dotacji minęły 3 miesiące, a sprawa była standardowa, bez udziwnień.
Wszystkie rodzaje dotacji to socjalizm (500+, do rolnictwa, elektryków, pieców itp). Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności nieznane w żadnym innym ustroju! a potem Socjalizm każdemu równo nosa utrze, bogatych zdusi jutro, a biednych pojutrze…
Dotacja obowiązuje tylko na nowe auta?
Mogę kupić używany?
Za cokolwiek to Państwo się weźmie to porażka. Niby działa ale kasy nie widać.
Też się z tym spotkałem. Jedno wielkie bagno. Proponuję iść do salonu i zderzyć się z rzeczywistością.
Mój elektryk dla firm na te chwile nie istnieje 🙁 nikt jeszcze go nie dostał. Co chwila poprawki wniosku, zmiany druków i inne fanaberie. 20 dni roboczych na rozpatrzenie, a po 20 dniach dniach się okazuje, że wniosek złożony jest na starym druku i znowu miesiąc czekania. Jak na razie ten program to jedno wielkie nieporozumienie ;(
Witam Cię Maćku,uważam że w filmie powinieneś powiedzieć że każdy kto chce wziąć dotacje (osoba prywatna) musi ubezpieczyć samochód AC oraz zrobić cesję na kwotę dotacji na NFOŚiGW. To dość istotne i ty jako pracownik powinieneś informować o tym.Mam też pytanie odnośnie podatku od dotacji czy będzie dotacja opodatkowana 17% i np.od. 27 tyś będę musiał zapłacić 4600 z powrotem Państwu? Mam zamówiony samochód elektryczny ale trzeba czekać na niego pół. Pozdrawiam