Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Montaż instalacji LPG w pojeździe od A do Z.



Chcesz wesprzeć kanał?
https://tipanddonation.com/gandziorz

Zapraszam do odwiedzenia strony na Facebook:
https://www.facebook.com/rdsgaragepl/

Strona firmowa:
https://www.RDSgarage.pl/

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

25 thoughts on “Montaż instalacji LPG w pojeździe od A do Z.

  1. Czyli chyba warto podjechać te 150km do państwa ,żebyście to wy ogarneli instalacje LPG😎 A czy potem lokalni gazownicy ogarną serwis u mnie?

  2. Bardzo dobra robota! popieram usuwanie rurek w których lecą przewody i wiązkowanie wszystkiego taśmą parcianą 🙂 zajmuje to znacznie mniej miejsca i lepiej wygląda.

  3. bardzo ogólnie mało szczegółów tych ważnych – jakie ustawiasz ciśnienie na redaktorze czy je ustawiasz jaką dałeś średnice dysz w kolektorze czy rozwiercałeś dysze i na jaką średnice

  4. Czemu ja nie mam takich macherów w okolicy, u mnie "gazownicy" nie wiedzą co to czasy wtrysków nie mówiąc o badaniu temperatury spalin itp. :D:D Dlatego wywalam gaz z mojego gruza po ciągłych problemach teraz na koniec padł sterownik stag 300, butla też jakaś przedpotopowa, nie mam już do tego nerwów 😛

  5. Ja ostatnio instalowałem gaz na silniku multi air 140 koni. Okazało się, że nawierty wtryskiwaczy zostały źle zrobione i strasznie szarpało autem podczas jezdy. Po jakimś czasie zostały nawiercone kolejne otwory już tak jak powinno to wyglądać i autko chodzi elegancko. Ale teraz mam nawierconych, aż 8 otworów z czym, że poprzednie zostały zaczopowane śrubami i klejem. I tu moje pytanie czy na dłuższą metę nie dojdzie do jakiegoś defektu? Czy takie coś jest akceptowalne?

  6. Orientujesz się czy dużego Magica można zregenerować zestawem od małego? Lekko puszcza gaz podciśnieniem do kolektora. Poza tym działa świetnie.

  7. Ah żeby tak fachowcy z Koszalina tak montowali. Jak rozwinolem taśmę parcianą to dopiero zobaczyłem jak montuja np.wtyczki ,przewody skręcone i nawinieta izolacja. Zero lutowania i koszulek termokurczliwych.

  8. Podstawa to: demontaż kolektora do nawiertów, dobre wtryskiwacze montowane na krótkich wężykach, strojenie na trasie najlepiej z sonda AFR , odpowiednio zamontowana butla nie do ''jazdy na wstecznym''

  9. Porządny materiał, wszystko zgodnie ze sztuką, wtryskiwacze indywidualnie, a nie jak większość w nawet uznanych warsztatach pomimo miejsca pakuje czwórkę i długie węże… To teraz po filmiku z montażu elementów, czas na film o ustawieniach/kalibracji sterownika od pierwszego uruchomienia po montażu, co trzeba ustawiać 😉 Pozdrawiam

  10. gandziorz, mam pytanie. Posiadam staga 4 plus, czy jest możliwość wymiany na sterownik techa bez kładzenia nowej wiązki ?. Chodzi mi o kalibracje gazu, gdyż przy stagu jest to strasznie upierdliwe jak dla mnie, a brak w okolicy gaziarza który by dobrze wyregulował moją instalkę.

Dodaj komentarz