Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Jak sprawdzić przekaźnik samochodowy Multimetrem – czy działa



Jak sprawdzić przekaźnik samochodowy multimetrem.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

35 thoughts on “Jak sprawdzić przekaźnik samochodowy Multimetrem – czy działa

  1. Witam sprawdziłem u siebie przekaźnik do podgrzewania świec wartość wyszła mi 200 czyli popsuty bo za dużo jazdy przekaźnik powinien pokazywać wartość między 85/95 ?!!

  2. Na test diody, czy jest określona wartość rezystacji ? TUtaj widże, ze jest mniejsza niż 1ohm, u mnie test pokazuje 86ohm. Sprawdzam przekaźnik 12V70A.
    Po przyłożeniu sterowania do nóżek przekaźnika nie słuchać charakterystycznyego "kilk"

  3. Dodam od siebie że przekaźnik może być częściowo uszkodzony poprzez nadpalone, wytarte styki i przy takim pomiarze na sucho jak na filmie może wydawać się sprawny a podczas przepływu prądu (im większy tym większe prawdopodobieństwo) okaże się uszkodzony.

  4. A jak sprawdzić przekaźnik, vw t3. 7 pinów? Kupiłem już trzy zamienniki i w żadnym po podłączeniu pinów 85 i 86 nie klika, po wpięciu w gniazdo Żadna kontrolkę, oprócz temp. Się nie świeci. Pozdrawiam.

  5. Dzień dobry. Jezeli przekaznik pokazuje wartosc 66 a nie zakładane 87 to jest uszkodzony? Klika po przyłożeniu odpowiedniego napiecia lecz ta za niska wartość…

  6. Witam czy przy zaśniedziałym złączu konektorowym może pokazywać błąd komunikacji z PCM błąd U0100 U0110 B I przy tym nie działa radioodbiornik problem z jeep 2.8 crd

  7. mam zapytanie dotyczy to przekaźnika pierwszego o 5 nóżkach(mam nóżki 30/86/87/87/85) mam takie w fiacie uno 999 a727 12v 20 a nr.7686773 są tam obok siebie . Wiem ze jeden jest od pompy paliwa takie same przekażniki .Wszystko jest prawie sprawne tak jak w filmie ale niestety w dwóch przekażnikach występuje to samo czyli nie ma piszczenia przy połączeniu nóżki 30 i87a.J wydaje mi się że przy podłączaniu prądu na nózki 86 i85 nie ma takiego specyficznego kliknięcia tylko na dwóch przekażnikach jest takie jakby bzyczenie.Dziwne ale występuje to na dwóch przekażnikach.Natomiast piszczenie jest na nóżkach 87/87. Wymieniałem różne części w fiacie bo jest problem z odpalaniem una ostatna część wymieniona to pompa paliwa.Nieraz długi czas jest ok a nieraz jest problem z odpalaniem (ostatnio wymienino kable świec ,świece ,czujnik położenia wału,śilnik krokowy,czujnik temperatury,sonda lambda,chyba dobrze piszę aparat zapłonowy -mam wtrysk jednopunktowy)Ostatnio pompa paliwa nie dawała oznak pracy więc ją wymieniłem.Teraz kolej na przekażniki i niewiem czy są dobre.Jeśli możecie podpowiedzieć coś o tych przekażnikach czy moje są sprawne będę wdzięczny.

Dodaj komentarz