Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

ELEKTRYK VS DIESEL – CO KUPIĆ? CO TAK NAPRAWDĘ SIĘ OPŁACA?



Czy kochany przez Polaków diesel zostanie zdetronizowany? Czy elektryk opłaca się pod każdym względem (ubezpieczenia, utrata wartości, serwis, itd.)? Czy tylko taniej się go tankuje? Sprawdź i kup polisę OC/AC Beesafe do końca lipca 2021 tutaj: https://bit.ly/3vWvxa5 i odbierz zestaw narzędzi o wartości 140 zł. Sprawdź regulamin promocji https://beesafe.pl/regulamin-akcji-promocyjnej-top-tools-dlapieniedzy/

💲Subskrybuj: https://www.youtube.com/channel/UCyHVSusYgnxrGGfx0SOHekw?sub_confirmation=1
📸Instagram: https://www.instagram.com/dla_pieniedzy/

współpraca komercyjna: wspolpraca@dlapieniedzy.tv

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

48 thoughts on “ELEKTRYK VS DIESEL – CO KUPIĆ? CO TAK NAPRAWDĘ SIĘ OPŁACA?

  1. Patrząc na rozwój gospodarki na swiecie to nie będzie się opłacało mieć elektryka jak i spalinowego samochodu przy cenie ładowania podobnej do paliwa

  2. Elektryki są dobre do jazdy krótkich dystansów, np. po mieście lub do pracy i gdy mieszkamy w domu z panelami słonecznymi, wtedy można rozważyć zakup elektryka, np, jako drugi samochód.

    Ale

  3. Pakistan jak tydzien temu szef się zdziwil że zrobiłem 1400km przez 3 dni A ja zdziwiony byłem że jest zdziwiony bo dla mnie to normalne robię rocznie 100k kilometrów

  4. Tylko trzeba wziąść pod uwagę fakt, że jeśli jednostka spalinowa dostanie awarii przykładowo pompy, silnika, czy skrzyni biegów możliwa jest kosztowna bo kosztowna wymiana. Natomiast w przypadku jednostki elektrycznej, gdy uszkodzi się nam bateria, pozostaje nam chyba tylko kasacja, koszt zakupu i wymiany na nową często prawie przekracza koszty zakupu nowej jednostki. Myślę, że za jakiś czas może się to zmienić(w momencie kiedy naukowcy odkryją tańszy i bardziej niezawodny materiał do produkcji baterii).

  5. Ja osobiście bym kupił tesle mój wuja ma i sobie chwali po za jedna duzą awarią nic sie z autem nie działo, a że spalinowe auto już mam i przeważnie jeżdżę po mieście to elektryk był by idealny. Lecz jeśli bym miał ochotę trochę poszaleć i posłuchać ryku silnika to wsiadł bym w swoje stare bmw i delektował się dźwiękiem R6 i strzałami z wydechu. Problemem mogło by być ładowanie tesli bo w bloku ciężko to zrobić bo co niby 2 piętra będę rzucać przedłużacz? w teorii mogę zawsze pojechać do wuja naładować u niego ze stacji dokującej i czystym prądem pochodzącym z fotovoltaiki.

  6. Poczytaj trochę więcej i przygotuj sie lepiej do takich odcinków jak ten z tego co widać to model tutaj to Preformance od kiedy na stacji stoisz ponad godzine? maksymalne na supercharge 20 min, kolejny znawca elektryków szok 🙂

  7. ja wole dieslem
    1. Tankuje i jadę
    2. Koszta serwisu znacie mniejsze, pójdę do mechanika i naprawi a przy tesli jednak musi być jakiś tam specjalista.
    3. Podczas wypadku strażacy wiedzą jak działa w razie wypadku normalnych aut, a w razie wypadku elektrycznego strażacy nie są przeszkoleniu może tam nieliczni i wielu nie wie

  8. Zapomnieliście powiedzieć, że deklarowany przez producenta zasięg samochodu elektrycznego jest taki przy wyjedzie z salonu, po kilku latach może bardzo spaść, a wymiana baterii jest bardzo droga. Zasięg jest sporo mniejszy także zimą. Więc elektryki na dłuższe podróże się nie nadają. No i większość Polaków raczej nie stać na auto za 200 tys. zł XD

  9. Jest pewien problem w tym odcinku obu aut nie przetestowano w warunkach niskich temperatur bo z tego co mi wiadomo to tą Teslą nie ujechał by 10 kilometrów przy. – 10 stopniach a takie temperatury w Polsce występują. A BMW powinno sobie poradzić oczywiście jeśli pamięta się o wymianie filtra paliwa 😜

  10. 580 km zasięgu już to widzę… chyba jak zrezygnujemy z włączenia różnego rodzaju elektroniki w aucie i kiedy będziemy jechali tylko i wyłącznie z górki albo płaskim terenem.
    Jeśli nie zastosujemy się do tych zasad, zasięg z 580 km zmniejszy się do jakiś 440 km

Dodaj komentarz