ELEKTRYK VS DIESEL – CO KUPIĆ? CO TAK NAPRAWDĘ SIĘ OPŁACA?
Czy kochany przez Polaków diesel zostanie zdetronizowany? Czy elektryk opłaca się pod każdym względem (ubezpieczenia, utrata wartości, serwis, itd.)? Czy tylko taniej się go tankuje? Sprawdź i kup polisę OC/AC Beesafe do końca lipca 2021 tutaj: https://bit.ly/3vWvxa5 i odbierz zestaw narzędzi o wartości 140 zł. Sprawdź regulamin promocji https://beesafe.pl/regulamin-akcji-promocyjnej-top-tools-dlapieniedzy/
💲Subskrybuj: https://www.youtube.com/channel/UCyHVSusYgnxrGGfx0SOHekw?sub_confirmation=1
📸Instagram: https://www.instagram.com/dla_pieniedzy/
współpraca komercyjna: wspolpraca@dlapieniedzy.tv
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Wiele osób kocha diesle nie za spalanie, lecz za wysoki moment obrotowy. Benzynie jeszcze do tego daleko.
Patrząc na rozwój gospodarki na swiecie to nie będzie się opłacało mieć elektryka jak i spalinowego samochodu przy cenie ładowania podobnej do paliwa
Brak części do tesli to raz a dwa ile gwarancji ma akumulator i ile kosztuje , poproszę o odpowiedź
Beka z tych co sie zesrali ze BMW(mam na myśli disla) gorsze, każdy kto ma choć trochę pojęcie wie że elektryki to przyszłość
Elektryki są dobre do jazdy krótkich dystansów, np. po mieście lub do pracy i gdy mieszkamy w domu z panelami słonecznymi, wtedy można rozważyć zakup elektryka, np, jako drugi samochód.
Ale
Nie ma to jak porównanie sadzomiota ok 150km z autem ponad 2x mocniejszym 🙂 1:40 i dalej odpuszczam…
Lepsze spalinowe
Czy da się kupić używane 🚗 na ⚡ za 20 tys zł?
Bo używane spalinowe można za 1 tys zł
480 watah nie voltach
Ile wam Tesla zapłaciła
Tymczasem Koenigsegg Jesko
Przyśpieszenie 0-100 2,3s
Prędkość maks. 482km/h
BRUH
TDI
Jeżeli miałbym 200k kupiłbym mieszkanie
Hybryda?
Pakistan jak tydzien temu szef się zdziwil że zrobiłem 1400km przez 3 dni A ja zdziwiony byłem że jest zdziwiony bo dla mnie to normalne robię rocznie 100k kilometrów
Najtaniej to byłoby kupić starego Lexusa w gazie za 20k. Wtedy koszty całościowe byłyby najmniejsze
Tylko trzeba wziąść pod uwagę fakt, że jeśli jednostka spalinowa dostanie awarii przykładowo pompy, silnika, czy skrzyni biegów możliwa jest kosztowna bo kosztowna wymiana. Natomiast w przypadku jednostki elektrycznej, gdy uszkodzi się nam bateria, pozostaje nam chyba tylko kasacja, koszt zakupu i wymiany na nową często prawie przekracza koszty zakupu nowej jednostki. Myślę, że za jakiś czas może się to zmienić(w momencie kiedy naukowcy odkryją tańszy i bardziej niezawodny materiał do produkcji baterii).
Ja osobiście bym kupił tesle mój wuja ma i sobie chwali po za jedna duzą awarią nic sie z autem nie działo, a że spalinowe auto już mam i przeważnie jeżdżę po mieście to elektryk był by idealny. Lecz jeśli bym miał ochotę trochę poszaleć i posłuchać ryku silnika to wsiadł bym w swoje stare bmw i delektował się dźwiękiem R6 i strzałami z wydechu. Problemem mogło by być ładowanie tesli bo w bloku ciężko to zrobić bo co niby 2 piętra będę rzucać przedłużacz? w teorii mogę zawsze pojechać do wuja naładować u niego ze stacji dokującej i czystym prądem pochodzącym z fotovoltaiki.
Zapomniałeś też powiedzieć, ile wyniosą nas straty gdy samochód elektryczn się zapali i jeszcze dom zniszczy
Wiadomo że Tesla i jeszcze ten kolor <3 Pozdrawiam
Poczytaj trochę więcej i przygotuj sie lepiej do takich odcinków jak ten z tego co widać to model tutaj to Preformance od kiedy na stacji stoisz ponad godzine? maksymalne na supercharge 20 min, kolejny znawca elektryków szok 🙂
Mając 200 000 zł wybrałbym malucha i jeździł na powietrze
Tylko dieselek
Dawno nie widziałem tak tendencyjnego materiału. Porównaj 2 auta z tej samej stajni i policz np: Volkswagen ID.3 czy jednak Golf w bezynie
Najlepsza jest hybryda.
W krótkich włosach wyglądał zdecydowanie lepiej …
Jest to tesla model 3 performance
Ile dostałeś hajsu od Tesli i Orlenu?
Ja mam 2 elektryki Peugeota iOn14.5kWh i KIA e-Niro 64kWh
czy do mojego 20 letniego opla też mogę liczyć na pakiet premium ubezpieczenia za 10 tys zł ? 😁
Tesla 🤗
580km zasięgu xd dobry żart
Hmm… czyli "tankowanie" Tesli na dedykowanych stacjach kosztuje więcej, niż tankowanie silnika benzynowego 1.0? Nieźle.
Może teraz Tesla vs LPG?
ja wole dieslem
1. Tankuje i jadę
2. Koszta serwisu znacie mniejsze, pójdę do mechanika i naprawi a przy tesli jednak musi być jakiś tam specjalista.
3. Podczas wypadku strażacy wiedzą jak działa w razie wypadku normalnych aut, a w razie wypadku elektrycznego strażacy nie są przeszkoleniu może tam nieliczni i wielu nie wie
Bardzo jednostronny materiał który pomija tak z 90% problemów i kosztów tesli. Widać, słychać i czuć sponsoring.
I tak bym wybrał BMW tyle że benzynowe
Benzyna 😁🤞
jednego kosztu niewzieleś pod uwage. kosztu czasu.
Elektryczne
Zapomnieliście powiedzieć, że deklarowany przez producenta zasięg samochodu elektrycznego jest taki przy wyjedzie z salonu, po kilku latach może bardzo spaść, a wymiana baterii jest bardzo droga. Zasięg jest sporo mniejszy także zimą. Więc elektryki na dłuższe podróże się nie nadają. No i większość Polaków raczej nie stać na auto za 200 tys. zł XD
Za 200k wybrał bym beemke
Jest pewien problem w tym odcinku obu aut nie przetestowano w warunkach niskich temperatur bo z tego co mi wiadomo to tą Teslą nie ujechał by 10 kilometrów przy. – 10 stopniach a takie temperatury w Polsce występują. A BMW powinno sobie poradzić oczywiście jeśli pamięta się o wymianie filtra paliwa 😜
3:15
"Szybkie ładowanie prądem stałym o mocy 480V"
A ja mówię wtedy xD
Poczytaj sobie co to jest napięcie, co to jest prąd, co to jest moc a co to jest energia bo głupoty gadasz :DD
580 km zasięgu już to widzę… chyba jak zrezygnujemy z włączenia różnego rodzaju elektroniki w aucie i kiedy będziemy jechali tylko i wyłącznie z górki albo płaskim terenem.
Jeśli nie zastosujemy się do tych zasad, zasięg z 580 km zmniejszy się do jakiś 440 km
Jak zwykle film konkretny i na temat😀
Ja to bym wybrał hybrydę jakaś toyote camry lub lexusa es
Oczywiście ze spalinowy na lpg
Tylko spalinowy