ECUMaster DET3 – PODSTAWOWA KONFIGURACJA BMW M50B25
A dziś trochę o konfiguracji det’a 🙂
Wsparcie naszych projektów :
https://zrzutka.pl/pjy4ne
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/zgrywusgarage/
Grupa turbo : https://www.facebook.com/groups/309912170320803/
FACEBOOK :
https://www.facebook.com/ZgrYwus-GaraGe-420146171880705
bmw e34 m50b25 strojenie konfiguracja
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
A da radę ogarnąć BMW F11 N47 2.0 samodzielnie?
Chodzi mi o wgranie gotowej oryginalnej mapy 184KM? Czy gra nie warta świeczki samemu? Chciałbbym tylko powrócić do orygniału
Mam strasznie duże skoki w zasilaniu det (Acc.Voltage) na poziomie 13.8-14,5 i to cały czas oscyluje, skacze czym to może być spowodowane?
Może nagrasz coś podobnego dla ms42tu/54
Czy do m43 wszystko wyglada podobnie ?
Ten Det3 ogarnia E85?
32:37 To nie jest uwiklanie "batch fire 1-2 out" ? 3 a 3 injectory ? dzneki
I jak? Kiedy ten materiał ze strojenia det 3? Od a do z albo z emu? Odpalenie konfiguracja czujników itp
Szanuje bardzo za poziom wiedzy Pana , Pozdrawiam
Kiedy kontynuacja ze strojenia po konfiguracji
A skąd wziąć dane jakie dany czujnik ma wartośći? Chodzi o map sensor
A gdybym chciał podłączyć wolnossące v8? Jaki komp wtedy? Może Ecu Master EMU Black?
Mistrzostwo świata, zajebista robota :D, liczę na więcej filmów z e34 oraz ze strojenia 😀
git
mam pytanie skolo coast u vás polsku tento sterownik DET ? u nas 235€ Slovakia. Dzenki. 🙂
Cześć, mam szybkie pytanie
Czy ECU Master(ew podobny) ma opcje sterowania zmiennej fazy? lub takiej której wcześniej nie było czyli samo wyjście?
Dobre dobre kuzwa
Super sprawa bo ludzie chcą coś zrobić samemu mieć satysfakcję że coś wyszło a nikt nie pokazuję nic a ty normalniej tłumaczysz że da się zrozumieć jak napisałem na Forum ostatnio jak zacząć coś działać przy swoim aucie mapa i takie tam co mi na start potrzebne to zostałem wyśmiany super sprawa nagrywaj dalej ja już po tych 2 filmach czaję coś i wiem że mogę coś samemu próbować POZDRO 👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Wie ktoś może co to za urządzono do diagnostyki ori sterownika?
Ja jak robiłem swoje turbo to dawałem 2 wtryski w dolot, czas wtrysku brałem z oryginalnego wtryskiwacza wpinajac sie w niego i tylko detem modyfikowałem czas wtrysku. Czyli podciśnieniu nic nie lało a dopiero zaczynało w nadciśnieniu. Jesli chodzi o sonde lambda i o rozjeżdżanie się map, z którymi to ludzie miewają problemy (i m in dlatego został wymyślony fuel implant) to można je całkowicie odpiąć ale wtedy to brzydko wygląda bo się świeci check, albo po prostu przepuścić sygnał ze sondy poprzez wyjscie i wejscie analogowe i zmodyfikować mu woltaż aby nie dążył w lekkim nadciśnieniu do 14,7 tylko np 13 co uchroni nam silnik od bum. Dawałem wtryski w dolot żeby mieć seryjną kulturę pracy silnika w podciśnieniu i zwykłej jeździe. Ja miałem sterownik IAW 4AF.M9 chyba euro 4 z 2008 fiatowski i tam już było tak że nawet przy pełnym obciążeniu pracował w trybie pętli zamkniętej czyli czytał ze sondy, zamiast brać wartości z mapy. No i przez to ludzie nie chcieli na tym robić turbienia bo im sie mapy rozjeżdżały i przechodzili na starsze sterowniki mówiąc że sie nie da. Mi sie dało 😉
Pozdro z Irlandii WARIATY 🏎🚗🚙🚘!!!!!
did you put resistors to the old wires of the injectors?
Nie no, za ten film wleciał sub. Wpadałem czasami na kanał jak i widziałem postępy na forach FB ale tym mnie przekonałeś. Sam mam w planach postawić coś na ECU master a to sporo mi wyjaśniło.. ;D
ASDP SIĘ VII EDY
To chyba Fuel Implant, bo zwykły Det nie ma takich ustawień czujników ?
Kolego dzięki za wiedzę spróbuję się choć trochę odwdzięczyć trzymaj tak dalej
Brawo ty 👏 👏 👏
Jaki to model launcha?
Chłopaki jak myślicie volvo t5 turbo r5 b5234t3, na takim det 3 będzie śmigać? Czy trzeba ecumaster? A może potraficie immo wyrzucić z pewnego sterownika?
Super filmik, brakowało takiego, sporo tłumaczy. Z niecierpliwością czekam na kolejny odcinek ze strojeniem.
nawet kalendarz SZiK dotarłdo was
czekam na część 3 ^^
Mega robota, tylko nie wiem po co się męczyłeś jak już na początku odpalał 🙂
Czekamy na następny odcinek 😉
lapa w gore czekam na czesc III
Does the fuel gauge still work correctly ?
Po co ustawiasz na 4 bary jak nie będziesz tyle dmuchal .
Super!!!!!
Super material oby wiecej pozdro
Kuuurde. Baja. Prosto wytłumaczone, zrozumiale. Zajebiscie. Oglądam właśnie kolejny odcinek że strojenia tej e34 i mam nadzieję że macie w planach nagrać jak podstawowo wsytroic po afr itp żeby tłoka nie stopic :v ojjj będzie za rok tortura w b28.. Jakieś turbo na softa planuje to i by się wystroic przydało. 😀
Mógłbyś pokazać jak się bawić z EWS? Immo off, popcorn, odcina i szybsze wkręcanie na obroty i lepsza reakcja na gaz?
Nagrywaj nastepny 😁