Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

ECUMaster DET3 – PODSTAWOWA KONFIGURACJA BMW M50B25



A dziś trochę o konfiguracji det’a 🙂
Wsparcie naszych projektów :
https://zrzutka.pl/pjy4ne

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/zgrywusgarage/

Grupa turbo : https://www.facebook.com/groups/309912170320803/

FACEBOOK :
https://www.facebook.com/ZgrYwus-GaraGe-420146171880705

bmw e34 m50b25 strojenie konfiguracja

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

41 thoughts on “ECUMaster DET3 – PODSTAWOWA KONFIGURACJA BMW M50B25

  1. A da radę ogarnąć BMW F11 N47 2.0 samodzielnie?
    Chodzi mi o wgranie gotowej oryginalnej mapy 184KM? Czy gra nie warta świeczki samemu? Chciałbbym tylko powrócić do orygniału

  2. Super sprawa bo ludzie chcą coś zrobić samemu mieć satysfakcję że coś wyszło a nikt nie pokazuję nic a ty normalniej tłumaczysz że da się zrozumieć jak napisałem na Forum ostatnio jak zacząć coś działać przy swoim aucie mapa i takie tam co mi na start potrzebne to zostałem wyśmiany super sprawa nagrywaj dalej ja już po tych 2 filmach czaję coś i wiem że mogę coś samemu próbować POZDRO 👏👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  3. Ja jak robiłem swoje turbo to dawałem 2 wtryski w dolot, czas wtrysku brałem z oryginalnego wtryskiwacza wpinajac sie w niego i tylko detem modyfikowałem czas wtrysku. Czyli podciśnieniu nic nie lało a dopiero zaczynało w nadciśnieniu. Jesli chodzi o sonde lambda i o rozjeżdżanie się map, z którymi to ludzie miewają problemy (i m in dlatego został wymyślony fuel implant) to można je całkowicie odpiąć ale wtedy to brzydko wygląda bo się świeci check, albo po prostu przepuścić sygnał ze sondy poprzez wyjscie i wejscie analogowe i zmodyfikować mu woltaż aby nie dążył w lekkim nadciśnieniu do 14,7 tylko np 13 co uchroni nam silnik od bum. Dawałem wtryski w dolot żeby mieć seryjną kulturę pracy silnika w podciśnieniu i zwykłej jeździe. Ja miałem sterownik IAW 4AF.M9 chyba euro 4 z 2008 fiatowski i tam już było tak że nawet przy pełnym obciążeniu pracował w trybie pętli zamkniętej czyli czytał ze sondy, zamiast brać wartości z mapy. No i przez to ludzie nie chcieli na tym robić turbienia bo im sie mapy rozjeżdżały i przechodzili na starsze sterowniki mówiąc że sie nie da. Mi sie dało 😉

  4. Nie no, za ten film wleciał sub. Wpadałem czasami na kanał jak i widziałem postępy na forach FB ale tym mnie przekonałeś. Sam mam w planach postawić coś na ECU master a to sporo mi wyjaśniło.. ;D

  5. Chłopaki jak myślicie volvo t5 turbo r5 b5234t3, na takim det 3 będzie śmigać? Czy trzeba ecumaster? A może potraficie immo wyrzucić z pewnego sterownika?

  6. Kuuurde. Baja. Prosto wytłumaczone, zrozumiale. Zajebiscie. Oglądam właśnie kolejny odcinek że strojenia tej e34 i mam nadzieję że macie w planach nagrać jak podstawowo wsytroic po afr itp żeby tłoka nie stopic :v ojjj będzie za rok tortura w b28.. Jakieś turbo na softa planuje to i by się wystroic przydało. 😀

Dodaj komentarz