Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

CZY TO DWUMAS? Jak sprawdzić czy koło dwumasowe jest dobre? Objawy i przyczyny



Wymiana koła dwumasowego to spore koszty. Jednak nie zawsze klekotanie i drżenie muszą oznaczać uszkodzony dwumas. Radek Wojdyna opowie Wam po czym poznać, że dwumasa jest dobra i problem leży gdzieś indziej. Czasem zamiast 5000 zł wystarczy naprawa za 150zł!!!

Warto też dowiedzieć się, gdzie ten cały dwumas się znajduje, za co odpowiada, co mu zawdzięczamy i dlaczego wymiana na „jednomas” nie jest wcale tak świetnym pomysłem.

Dowiecie się jak przedłużyć życie koła dwumasowego i jak poprawić swoją technikę jazdy, aby uniknąć kosztownych napraw.

Co sprawia, że padają dwumasy w dieslach? I dlaczego kierowcy diesli muszą bardzo uważać na układ wtryskowy.

Piszcie w komentarzach, czy mieliście podobne sytuacje. Czy w Waszym przypadku stukanie oznaczało dwumas do wymiany?

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

24 thoughts on “CZY TO DWUMAS? Jak sprawdzić czy koło dwumasowe jest dobre? Objawy i przyczyny

  1. Witam , problem przy ruszaniu na jedynce najbardziej przy obciążeniu silnika np (Górka) , słychać na niskich obrotach jakieś dziwne odgłosy typu chrupoczenia ( mechanik powiedział że najprawdopodobniej dwumasa ) ale nie jestem do końca pewny może ktoś miał taki problem dodam że przy odpalaniu jest jakiś jakby stuk ,nic poza tym raczej więcej się nie dzieje.

  2. Cześć W zeszłym tygodniu wymieniałem w Audi A3 8P 2.0 TDI 170 koni cały kompletny dwumas firmy Luka i przejechał tylko 200 km wczoraj rozebrałem i jest gorszy niż ten co zdjąłem wcześniej Dziś kupiłem cały komplet nowy i też jest słaby nawet nie zakładałem oczywiście tamten odesłałem na reklamację

  3. Witam, u mnie jest taki problem, że słychać klekot przy lekkim dodaniu gazu na lekkich obrotach 800-1200, głośniej jest to na zimnym silniku. Nastawiony jestem na dwumas, ponieważ w moim aucie podobno to masowy problem – Audi a6 c7 2.0 tdi quattro 2016 s-tronic. Rzeczywiście również jest ten klekot przy gaszeniu silnika, że obróci go jeszcze ze 2-3 razy po zgaszeniu. Czy to na 100% dwumasa ?

  4. Bardzo jasno i dokładnie wytłumaczone ,super filmik brawo .Ja też się przymierzam do tego ustrojstwa :)Toyota Avensis 4d4 2.0 diesel 2017 rok ale mam go od 2,5 roku po odpaleniu czy zimny czy ciepły klekotają chyba …sprężyny w dwumasie i trzęsie drążkiem zmiany biegów do momentu jak go dotchne .To klekotanie słychać najbardziej po stronie kierowcy za przednim kołem u mnie to jest prawa strona (mieszkam w irlandii ) w trakcie jazdy nic nie słychać ale jak dojadę do świateł to już dzwoni ustrojstwo a no i trzęsie silnikem na wolnych obrotach . Co jeszcze dziwne jak byłem 2 lata temu na warsztacie wymiana oleju itp.to po zdjęciu paska wieloklinowego nie trzęsie silnikiem po nałożeniu ponownie trzęsie poduszki sprawdzone są ok ( a te objawy mam tak około od 6 miesięcy) i czasem te wilbracje przechodzą na karoserie .Dowiedziałem się od kolesia który pracuje w salonie Toyota ze silniki wkładane do nich są od BMW . Byłbym wdzięczny za wszelaką podpowiedź w tej kwestii związanych z tym problemem, pozdrawiam gorąco .

  5. Proszę o pomocną poradę.
    Kia Carens 1,7 diesel, serwisowant w salonie, koniec gwarancji w ramach dobrej woli wymiana 3/4 sulnika, 500km zrobione wywaliło wtrysk one nie były wymienione przy ww naprawie, oddałam wtrysk do regeneracji i pozostałe cztery zostały sprawdzone, okazały się dobre.
    Zamontował je serwis, wymiana uszczelek, podkładek, ppnownie niewiele przejechane i na 3, 4 biegu przy przyspieszeniu ok 2500 obrotów czyć drgania w kabinie aż drży cała, normuję przyspieszanie i nie czuć drgań, ponocy o co chodzi.
    Jestem załamana a jeżeli chodzi o usłygi w serwisie masakra.
    Postanowiłam sprawdzić dolegliwość w innym serwisie kia niż ten który wykonywał remont i z zew oględzin okazało się że po tym remoncie, po wyjęciu akumulatora, pod osłoną leżała śruba mocująca blok ze skrzynią biegów, dokręcili śruby poduszek silnika bo były luzy i stwierdzono ze to może być coś między silnikiem, dwumasą a skrzynią biegów.
    Proszę o poradę.

  6. Od pewnego czasu przy wyższych temperaturach przy włączonej klimie i nagrzanym silniku słyszę takie szumy, rzęzienie i dochodzi od strony skrzyni biegów. Mówię oczywiście o wolnych obrotach. Dodatkowo doszło do tego, że nawet jak włączę grzanie szyby czy foteli i też słychać te szumy tyle, że słabiej. Poprostu jak ciepły silnik dostaje obciążenia na wolnych obrotach to właśnie to słychac. To może być dwumas? Bo w sumie w okolicach skrzyni to nie ma tam co tak rzęzić chyba?

  7. Witam ja mam taką sytuację z moją BMW okrutny 325xi e90….piorunskie 4×4 manualna skrzynia biegów dodam z góry dwumas wymieniony,dyfer regenerowany podpora wału wymieniona reduktor wymieniony na używany przeguby półośki sprawdzone wszystko gra…i nic się nie zmieniło jął go gasze gruchota słychać ewidentnie ze dwumasa wali jak go gasze z wciśniętym sprzeglem to gasnie cicho chyba ze to skrzynia jeszcze do wymiany…następnie ruszanie z 1 ok ale w momencie przejścia z 1 na 2 gdywciskam sprzeglo czy to szybko czy delikatnie słychać walnięcie takie gluche metaliczne i to samo z 2 na 3…nastepne biegi już nie słychać tego walnięcia i słychać to z okolic pod wajcha biegów bynajmniej tak to odczuwam nieraz ciągnie się aż przez całe auto do tyłu…wyczerpałem już budżet na naprawy i tak jeżdżę nie mam pomysłów a nie chce już chodzić po mechanikach naciągaczach…a wymieńmy może to a może tamto już mnie kosztowało to auto majątek i nic się nie zmieniło…proszę o radę o pomoc.

  8. Hej, skoda superb 2.0 tdi dsg 170KM. Drżenie kół z przodu. Była rozsypana poduszka silnika, wymieniono, wymiana l+p półosie i dalej jest drżenie i wibracje podczas przyspieszania, jazdy, oraz przy pokonywaniu łuków. Jeden warsztat się poddał. Drugi dzisiaj mi pisze że dwumas do wymiany. Ale z tego co opowiadasz nie miałem żadnych z tych objawów. Drżenie podczas zwikszania prędkości nasilało się, nie zauważyłem przy gaszeniu silnika żadnego stukotu…
    Czy spotkałes się z czymś takim i ewentualnie co to może być?

  9. opiwieści z mchu i paproci ….łysy wiesz o czym gadasz czy tylko gadasz ?? autoekspert na YT zgubiłem sie ….ekspert od pod ciś. w dolocie w który wsadzisz jaja ……

  10. Witam
    Posiadam Opla Indianie 2,0 turbo benzyna i mam problem z wibracjami podczas przyspieszenia od 90 do 120 km/h przy połowie wciśniętego pedału gazu. Jak przyspieszam na max to niema problemu. Przy hamowaniu podobnie tzn drży z 120km/h wibruje

Dodaj komentarz