Brak połączenia przez OBDII *możliwe przyczyny* – MaxiEcu
►💲 Podczas składania zamówienia na stronie https://maxiecu.eu/pl/shop/
w polu „Posiadasz kod zniżkowy?” wpisz „MAXIECUTUTORIALS” – Uzyskasz 5% rabatu na zakupy!
W tym filmie podejmujemy podstawowe kroki diagnostyczne które możemy wykonać we własnym zakresie gdy spotykamy problem z połączeniem poprzez gniazdo OBDII w naszym pojeździe.
Oczywiście nie jest to zaawansowana wiedza dla wprawionych mechaników/elektryków samochodowych ale na pewno może się przydać osobą zaczynającym przygodę z diagnostyką.
**
przydatne linki:
https://pinoutguide.com/CarElectronics/
http://www.dsod.p.lodz.pl/materials/EwP04_A01.pdf
►►Wszystkie konfiguracje wykonujesz na własną odpowiedzialność! Nie odpowiadam za błędnie wykonane ustawienia bądź procedury.
Aby zweryfikować czy wszystkie dostępne na filmie funkcje są możliwe do wykonania w twoim pojeździe, użyj zakładki funkcjonalności na stornie producenta:
https://maxiecu.com/produkty/wyszukiw…
*
Filmy mają na celu pokazanie funkcji możliwych do wykonania programem MaxiEcu.
Nie ponoszę odpowiedzialności za źle wykonane procedury czy adaptacje. Wszystko robisz na własną odpowiedzialność!
#obd2 #diagnostyka #brakpolaczenia
––––––––––––––––––––––––––––––
Autumn 2011 by Loxbeats https://spoti.fi/34tPBBO
Creative Commons — Attribution 3.0 Unported — CC BY 3.0
Free Download / Stream: https://bit.ly/autumn-2011
Music promoted by Audio Library https://youtu.be/r4twe3BxxX8
––––––––––––––––––––––––––––––
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Wielkie dzięki LPG za kłuca działanie dzięki bardzo za pomoc dobry materiał 👍👍👍👍
U mnie swieci się kontrolka czerwona zasilanie na obd2 ale nie komunikuje się z telefonem,(
Po montażu LPG nie mogę połączyć się z ECU, skoda fabia 1.2 2003r. Domyślam się, że to wina gazowników. Co zrobić aby instalacja LPG nie przeszkadzała w działaniu OBD?
Mordo, świeci się zielona, czerwona i niebieska dioda w OBD Bluetooth, pokazuje że aplikacja połączyła się z OBD ale dalej do EPC już nie chce się połączyć, Lanos 98 , z książki niby wszyskie auta po 96 miały mieć OBD 2 a tu 98 grudzień i OBD 1 , musiałem kupić przejsciówkę. I chuj. 😔
Mi kontrolka zielona miga a i tak nie polacz. Próbowałem w dwóch samochodach i nicc
Focus MK2 też nie mogę się podłączyć pod obd , bezpiecznik sprawny
Super ,polecam MaxiECU
Dawno nic nie był 😉
Witam serdecznie, proszę o pomoc w temacie adaptacji pompy wspomagania