Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Awaria elektroniki w Octavii 2FL silnik BKD cz.1



SIlnik zgasł i przestał odpalać. Brak komunikacji z ECU. Rozebrane wiązki w poszukiwaniu przerw. Diagnoza – sterownik silnika. Badamy zasilania i obwody CAN.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

14 thoughts on “Awaria elektroniki w Octavii 2FL silnik BKD cz.1

  1. Mam problem podobny . Komputer jest zielony zasniedzialy z wody. Ale chciałbym jeszcze go pomierzyć czy ma napięcie . Jak dotknąć konkretnego Pina ? Czymś cienkim od tyłu wtyczki ?

  2. witam, mam problem samochod nie odpala, rozrusznik pracuje i po chwili zalaczaja sie wiatraki. wystepuje jeden blad. Czy mozliwe ze to ECU ? A moze to byc ten przekaznik z oznaczeniem 100 ? Po jego wyciagnieciu wiatraki nie dzialaja. SAmochod octavia ii 1.9 BXE

    1 Fault Found:

    01314 – Engine Control Module

    004 – No Signal/Communication

  3. Mam taki sam problem w octavi 2 fl 1.6 tdi. wywala mi błąd przeplywomierza. Przyczyna stała się od zalania wodą 😕 wszystko identico jak u was. U mnie jest podejzenie tylko na sterownik. Absy itp wszystko wariuje

  4. Sterownik trzeba było otworzyć i obejrzeć. Mi przez odpowietrznik dostała się do niego wilgoć, a wyczyszczenie spirytusem płytki załatwiło sprawę.

  5. A co z przekaźnikiem 109 czy Octavia II posiada taki bo w 1 tez miałem raz jakiś problem z połączeniem z Silnikiem. i przez Abs łączyłem się był błąd sterownika silnika.

  6. Witam Krzyśu. Dzięki tobie wkońcu porządne poradniki o VCDS na polskim Youtube! Mam jeszcze pytanko czy mógłbyś udostępnić swoje pliki lbl po spolszczeniu a może wiesz z kąd można je pozyskać?

  7. Czy sprawdzał Pan w swojej skodzie działanie tych przycisków od klimy? Jestem ciekaw czy u mnie było jakieś indywidualne oprogramowanie do sterowania czy też jest to w standardzie. Przypominam o co chodziło – naciskamy raz np. nawiew na nogi -powinno się uruchomić na jedną strefę np. kierowcy, naciskamy drugi raz – uruchamia się nadmuch na nogi pasażera, trzeci raz działają obie strefy na raz, a za czwartym – wyłączamy nawiewy na nogi.

  8. Cześć i czołem, 4tech z tej strony 🙂
    Obiecałem Krzyśkowi również dokręcić kilka swoich ujęć – tylko muszę mu je przesłać 😉
    Na moim kanale też pewnie będzie relacja z tej całej akcji.

    W momencie, kiedy Krzynol opublikował już 1-szą część tego filmu, zdążyłem zamówić sterownik – następnego dnia po nagrywaniu tego materiału.
    Sterownik wyszukaliśmy identyczny, ale z nowszym już – czyli poprawionym HW oraz z ciut nowszym FW.
    Sam moment podłączenia "nowego" sterownika również się znajdzie w filmie.
    Sterownik zamówiłem w dość znanej, polskiej firmie (http://serwisecu.pl/), czysty – bez IMMO, czyli powinno być P&P – zobaczymy…
    Niestety czasoprzestrzeń napięta jak (nie powiem co…), więc nie zrobię pełnych testów od razu.
    Ale wszystko będzie 😉
    Pozdro – Wojtek – 4tech

  9. Miałem podobny przypadek, warto podpiąć sterownik przez złącze JTAG i sprawdzić czy nie ma problemu z procesorem lub/i pamięciami. Ewentualnie podpiąć na próbę drugi sterownik, wtedy zablokowany będzie tylko poprzez immo

Dodaj komentarz