(266#) Ford Focus błąd U0140 utrata łączności z BCM ( naprawiamy licznik).
W mojej Fordzinie sypnęło błędami:
rafalparzyszek@poczta.onet.pl
===PCM DTC U0140-61===
Kod: U0140 – Utrata łączności z BCM
Dodatkowe symptomy usterki:
– Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej
===PCM DTC U0001-E1===
Kod: U0001 – Szybka magistrala komunikacyjna CAN
Dodatkowe symptomy usterki:
– Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej
Szczegóły kodów usterek
Szybka magistrala komunikacyjna CAN
Błąd magistrali komunikacyjnej CAN (brak komunikatów)
===PCM DTC U0001-E1===
Kod: U0001 – Szybka magistrala komunikacyjna CAN
Kod: U0121 – Utrata komunikacji z modułem sterowania ABS
Szczegóły kodów usterek
Utrata komunikacji z modułem sterowania ABS
Przyczyną tego kodu DTC może być:
brakujące/nieprawidłowe dane komunikacji CAN
Brak komunikacji CAN z modułem ABS.
Kod: U2012 – błąd magistrali komunikacyjnej CAN
Szczegóły kodów usterek
błąd magistrali komunikacyjnej CAN
Czynności Operatora
Przeprowadź test własny.
Wszystkie kody usterek pamięci ciągłej (CMDTCs)
Usun wszystkie stosowne DTCs, a potem wykasuj kody i wykonaj test ponownie.
Uwaga :
DTCs zaczynajace sie litera 'U’ oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.
Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U’. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.
===ABS DTC U1900-A0===
Kod: U1900 – Usterka magistrali komunikacji CAN – błąd odbioru
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
Szczegóły kodów usterek
Usterka magistrali komunikacji CAN – błąd odbioru
Przyczyną tego kodu DTC może być:
błąd komunikacji CAN
EPB zakodowany w pojezdzie bez EPB.
Występuje przekroczenie czasu przesyłu danych pomiędzy dwoma modułami na szynie CAN
Inne moduły nieprawidłowo zajmują szynę CAN.
Występuje interferencja na szynie CAN
Sprawdź wiązkę przewodów
Wybierz PID B902 z Rejestratora danych, aby upewnić się, że moduł ABS wciąż komunikuje się z modułem PCM.
Wykonaj test własny PCM i zweryfikuj wszelkie znalezione DTC. Następnie ponów test własny ABS.
===END ABS DTC U1900-A0===
===ABS DTC U2023-A0===
Kod: U2023 – Usterka sieci komunikacji pojazdu
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki włączona przy tym DTC
Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
Szczegóły kodów usterek
Usterka sieci komunikacji pojazdu
Uwaga :
DTCs zaczynajace sie litera 'U’ oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.
Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U’. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.
Dalsze informacje dotyczące diagnostyki znajdziesz w odpowiednim dziale eTIS.
===END ABS DTC U2023-A0===
===IC DTC U1900-20===
Kod: U1900 – błąd magistrali komunikacyjnej CAN
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Tablica przyrządów
Szczegóły kodów usterek
Usterka magistrali komunikacji CAN – błąd odbioru
Uwaga :
DTCs zaczynajace sie litera 'U’ oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.
Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U’. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.
===END IC DTC U1900-20===
===RCM DTC U0155-20===
Kod: U0155 – Utrata komunikacji z modułem sterowania tablicą rozdzielczą
Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Moduł: Moduł układu SRS
===END RCM DTC U0155-20===
===EATC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury
===END EATC DTC Brak===
===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio
===END ACM DTC Brak===
===GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
===END GEM DTC Brak===
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.