Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

(266#) Ford Focus błąd U0140 utrata łączności z BCM ( naprawiamy licznik).



W mojej Fordzinie sypnęło błędami:
rafalparzyszek@poczta.onet.pl

===PCM DTC U0140-61===
Kod: U0140 – Utrata łączności z BCM

Dodatkowe symptomy usterki:
– Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej
===PCM DTC U0001-E1===
Kod: U0001 – Szybka magistrala komunikacyjna CAN

Dodatkowe symptomy usterki:
– Sygnał powyżej maksymalnej wartości progowej

Szczegóły kodów usterek

Szybka magistrala komunikacyjna CAN

Błąd magistrali komunikacyjnej CAN (brak komunikatów)

===PCM DTC U0001-E1===
Kod: U0001 – Szybka magistrala komunikacyjna CAN

Kod: U0121 – Utrata komunikacji z modułem sterowania ABS

Szczegóły kodów usterek

Utrata komunikacji z modułem sterowania ABS

Przyczyną tego kodu DTC może być:

brakujące/nieprawidłowe dane komunikacji CAN

Brak komunikacji CAN z modułem ABS.

Kod: U2012 – błąd magistrali komunikacyjnej CAN

Szczegóły kodów usterek

błąd magistrali komunikacyjnej CAN

Czynności Operatora

Przeprowadź test własny.

Wszystkie kody usterek pamięci ciągłej (CMDTCs)

Usun wszystkie stosowne DTCs, a potem wykasuj kody i wykonaj test ponownie.

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U’ oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U’. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

===ABS DTC U1900-A0===
Kod: U1900 – Usterka magistrali komunikacji CAN – błąd odbioru

Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

Szczegóły kodów usterek

Usterka magistrali komunikacji CAN – błąd odbioru

Przyczyną tego kodu DTC może być:

błąd komunikacji CAN

EPB zakodowany w pojezdzie bez EPB.

Występuje przekroczenie czasu przesyłu danych pomiędzy dwoma modułami na szynie CAN

Inne moduły nieprawidłowo zajmują szynę CAN.

Występuje interferencja na szynie CAN

Sprawdź wiązkę przewodów

Wybierz PID B902 z Rejestratora danych, aby upewnić się, że moduł ABS wciąż komunikuje się z modułem PCM.

Wykonaj test własny PCM i zweryfikuj wszelkie znalezione DTC. Następnie ponów test własny ABS.

===END ABS DTC U1900-A0===

===ABS DTC U2023-A0===
Kod: U2023 – Usterka sieci komunikacji pojazdu

Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki włączona przy tym DTC

Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).

Szczegóły kodów usterek

Usterka sieci komunikacji pojazdu

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U’ oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U’. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

Dalsze informacje dotyczące diagnostyki znajdziesz w odpowiednim dziale eTIS.

===END ABS DTC U2023-A0===

===IC DTC U1900-20===
Kod: U1900 – błąd magistrali komunikacyjnej CAN

Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Tablica przyrządów

Szczegóły kodów usterek

Usterka magistrali komunikacji CAN – błąd odbioru

Uwaga :

DTCs zaczynajace sie litera 'U’ oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.

Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U’. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.

===END IC DTC U1900-20===

===RCM DTC U0155-20===
Kod: U0155 – Utrata komunikacji z modułem sterowania tablicą rozdzielczą

Status:
– Wczesniej zapisany kod DTC – nieobecny w czasie wydania polecenia.
– Kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC

Moduł: Moduł układu SRS

===END RCM DTC U0155-20===

===EATC DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Elektroniczna automatyczna regulacja temperatury

===END EATC DTC Brak===

===ACM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł sterujący sprzętu audio

===END ACM DTC Brak===

===GEM DTC Brak===
Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów

Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)

===END GEM DTC Brak===

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

Dodaj komentarz