Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

3 powody, by nie zaślepiać zaworu EGR



Na wszelkie kłopoty z układem EGR część kierowców ma jedną receptę – zaślepić, wyłączyć, zapomnieć. Dlaczego to nie jest dobre rozwiązanie? Jak rozmawiać z klientem, który zamiast dogłębnej diagnostyki i naprawy usterki, oczekuje pójścia tą drogą? Odpowiada trener techniczny, Mateusz Bednarski.

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

43 thoughts on “3 powody, by nie zaślepiać zaworu EGR

  1. I mówi to gość który nie dość że się "fafluni" to jeszcze najtańszą badziewną chińską firmę reklamuje. EGR TO SAMO ZŁO DLA SILNIKA JAK KAŻDA EKOLOGIA!!! Sadza która w dolocie miesza się z resztkami oleju a później pod postacią grudek wpada do silnika jest poprostu zbawienna dla gładzi cylindra i zaworów. Weź się facet zastanów zanim zaczniesz się na takie tematy wypowiadać.

  2. wytlumacz mi ldaczego w bmw m57n2 dpf wypalal sie okolo 400-500km, a po wykodowaniu egr co 700-800km w tych samych warunkach? Jezeli to co mowisz wplywaloby na plus na ekologie to bylaby to odwrotna sytuacja. Przetestowane tez na innym bmw x5 3.0d 188KM, brak katalizatorow, wykodowany egr i zero dymienia. spalanie mniejsze, czystszy kolektor.

  3. Panie, powiedz Pan prosto, czy przy sprawnym egr jedzie tak samo jak kiedy egr sie odłączy. Jeśli tak jest to sensu nie ma jego odłączanie, tylko wymiana na nowy. A Pan kręcisz, mącisz i tylko dajesz powód żeby ten egr faktycznie usunąć. No to jak jest?

  4. Znaczy Pan chce mnie przekonać że spaliny w kolektorze dolotowym to dobry pomysł tak? Silniki bez egr kręcą min. dwa razy większe przebiegi. Niemcy od zawsze testowali duszenie spalinami. Ja wywaliłem wszystko i mam spokojna głowę.

  5. Saab 1.9 TiD 150km. Zaślepione zaślepkami z allegro, auto zrobiło się żwawe do tego całkowity brak dymienia (przed zostawiało chmurę dymu i do tego czarny ślad na asfalcie po wciśnięciu oporowo pedału)

  6. Efekt netto zaworów jest tragiczny dla ekologii. Zmniejszając liczbę NOx rozpierdalamy całą resztę. Ponadto szkodliwość NOx jest mocno przesadzona.

  7. Jizz jaki bełkot. To jest trener? Stek bzdur i jeszcze raz bzdur. Zaślepiony EGR likwiduje główną przyczynę dymienia. Tak naprawdę EGR poprawnie działa jedynie na tempomacie i przy 100% obciążeniu czyli w stanach ustalonych, w innych przypadkach generuje sporo dymu, który następnie miesza się z gorącym olejem z odmy i zabija następny element super-eko czyli klapy wirowe. Jedyny, powtarzam jedyny argument za EGR jest nieco mniejsze spalanie bo dopuszczenie spalin efektywnie zmniejsza pojemność silnika. Koniec tematu. Trenerze gówno wiesz.

  8. Chcę koniecznie wywalić te dziadostwo, bo musiałem 400 km od domu lawetę zamawiać do warsztatu. 2000 zł kosztów wymiany EGR, 2 dni w hotelu. Jak się okazało, silniczek EGR się zaciął. Wynalazcy tego radzę oddychać przez wąż do własnego odbytu.

  9. 2:55 – Dobry zamiennik EGR kosztuje tyle samo lub nie wiele więcej niż usunięcie problemu raz na zawsze. Argument finansowy chyba nie tak bardzo przekonujący we właściwym kierunku. Mądrzy ludzie mogą się "jorgnąć" , że coś Pan pierdolysz. W sumie wystarczy kalkulator.

    Proszę Pana.

    Zdrawiam serdecznie!
    P.S. Mi jak kiedyś pod presją coś kazali nagrywać to się pierdolnąłem i powiedziałem, żeby wymienić płyn chłodzący na zimowy haha 😀

  10. czy wyłączenie egr jest super środkiem na niesprawny zawór ? Oczywiście NIE. Powinno być to świadomą czynnością… Ja bym spytał tak, czy byłoby zdrowe aby konsumując obiad dołożyć sobie trochę wydalonych odchodów ? 😉 Polecam wyrzucenie EGR`a, ale świadome a nie z konieczności 😉 Jedynym minusem jest troszkę dłuższe nagrzanie silnika, ale bez przesady… Oczywiście w nowszych autach przy tej czynności trzeba również zaingerować w elektronikę, w starszych wystarczy odłączyć, oczywiście jeżeli zawór jest sprawny, w innym wypadku zaślepić…

  11. Silnik 1,9 TDI 110 KM ASV 2004 r., całkowicie zaślepiony egr od strony zaworu jak i chłodnicy spalin, rura łącząca zawór z chłodnicą wywalona. Efekt? Brak błędów silnika, lepsza reakcja na pedał gazu od samego dołu, mniejsze spalanie, brak zwiększonego dymienia z wydechu, turbo pompuje 1,5 bara. Bez ingerencji w komputer.

  12. właśnie się dowiedziałem, bo robię pomiary częstotliwosci zapychania DPF- dlaczego ostatnio wydłużyły mi się przebiegi pomiędzy wypalaniami i to średnio 3krotnie? – bo przyszła zima a w moim modelu ponizej +5 stopni C na dworze egr prawie cały czas zamknięty. Dowiedziałem się z forów ze poprostu zaslepiają miedzy innymi po to zeby nie miec problemu z dpf, jak wróci ciepło i wraz z tym powróci częste wypalanie DPF od razu kupuje zaślepke u mnie akurat koszt kilka zł wraz z instrukcją jak to zrobić samemu a robota na pół godziny Jak to potrafisz wytłumaczyć całą tą ekologie ?

  13. Od kiedy częściowo zaślepilem EGR, a później całkowicie… Auto jest nie do poznania. Nie muli i nie denerwuje. Gdybym mógł wyciągnąć dolot i przepustnice w 5 min to załatwiłbym problem mulenia. Wiadomo że w żadnym aucie nie jest to łatwe i tanie więc jedyna opcja to zaślepienie. Poza tym w silnikach jtdm sam producent zalecał częściowe zaślepienie więc o czym tu mowa.

  14. Gdyby te elementy, tj egr i dpf, działałyby poprawnie to tylko nielicznym chciałoby się przy tym brudzić. Problem polega na tym, że te super usprawnienia często generują takie problemy, że bez topienia ogromnych pieniędzy i odwiedzenia sporej ilości fachowców, auto nie nadaje się do jazdy. Nie każdy mechanik jest w stanie trafnie zdiagnozować usterki wywołane przez ten szajs a niektórzy wręcz naciągają klienta na duże koszty ze względu na efektowność tych objawów. Takie objawy mogą dawać zużyte wtryski, Pompa, brak kompresji i jeszcze wiele innych drogich przypadłości. To jest kusząca perspektywa dla niektórych warsztatów…

  15. HAHA już widze jak policja w Holandii mi egr sprawdza i odholuje auto hahaha oni czasu nie mają drobnych złodziei łapać na APK wyjdzie ale wiekszość robi przeglądy w PL

Dodaj komentarz