Loading…

ELEKTRYK SAMOCHODOWY

Mobilny elektryk samochodowy Warszawa - Mechanika Samochodowa, Dojazd do klienta, mechanik przyjedzie do ciebie i naprawi auto pod domem.
Kontakt

Instalacja VAG KKL USB OBD2 + VCDS-Lite 👉 Windows 7 – #1 🔌 💻🚗



Pierwszy etap próby odczytania błędów w aucie 👉 Windows 7 64-bit.
– Więcej Informacji 👇
– Audi A6 C5 🚘 – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Co zwiedzić 🔭 – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Imprezy 💃🕺 Balety – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Integracje 🍻 – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Komp 💻 Aplikacje itp. – https://www.youtube.com/playlist?list…
– More movies on 📼 – https://www.youtube.com/user/arturo75…
– Ogrzewanie 🔥 – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Pinczer miniaturowy 🐶 – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Remont 👷‍♂️ Zrób to sam 👉 https://www.youtube.com/playlist?list…
– Sam naprawiam 🚕 Ford Fusion 1.4 – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Sam Naprawiam 🚖 Opel Astra F – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Sam naprawiam 🚙 Opel Zafira A – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Sam naprawiam 🚗 Seat Cordoba – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Subskrybuj 👉 https://www.youtube.com/channel/UCz7v…
– VAGowanie 🔌 – https://www.youtube.com/playlist?list…
– Więcej filmów 📼 – https://www.youtube.com/user/arturo75…

Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.

Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda

Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.

Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB

Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.

Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.

Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.

Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.

Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.

Elektryk Samochodowy z Dojazdem

Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.

Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.

Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa

Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.

Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.

Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.

49 thoughts on “Instalacja VAG KKL USB OBD2 + VCDS-Lite 👉 Windows 7 – #1 🔌 💻🚗

  1. Witam
    Mam pytanie mam program vcds 20.41 i windows 10 i nie wykrywa mi interfejsu zmieniam porty w opcji programu i dalej nic czy muszę w windowsie zmienić te porty

  2. Nie wiesz może czy dam rade zaadaptować przeczyszczoną przepustnice tym vag lite? Bo właśnie słyszałem że kabelek srednio chce działać z innymi programami ;x

  3. Długo Męczyłem się żeby działało mi ten Kabel z programem ostatecznie okazało się że muszę mieć ten sam program co ty i wszystko działa zrobiłem wszystko to samo te cyfry każdą wpisałem identyczne i jest Git dzięki za pomoc!

  4. Witaj, na programie vag com po teście wyświetla mi:
    Status port Com:OK, Interface status 0-Znaleziony, szyb-synch Kompatybil: NO
    przy próbie testu silnika Kontroler nie odpowiada..
    Kabel z przełącznikiem VAGKKL+FIATECUSCAN
    Arturze coś podpowiesz?

  5. postepuje zgodnie z instrukcja i po otwarciu vcds mam tylko option i po wybraniu portu com3 i testu,wyskakuje port ok, nie znaleziono interface, co robie zle?

  6. Czy wie Pan może czy aktywuje tym kablem pełnego fiza? tzn czy zedytuje w takiej ścieżce wartość przy polu radio -> Kanal 62 (Verbauliste Datenbus-Display)

    STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62

    +01 – Radio (Mehrausstattung)?
    czy służy on tylko do odczytu?

  7. Mam posiadam kabelek do starszych aut powyzej 03 r niestety albo się nie łączy bądz łączy z 1 funkcją do nowszych potrzebny jest z szyną can

  8. Zainstalowałem VCDS lite i ten kabel KKL, ale nie mogę się połączyć z blokiem pomiarowym 000 tam sprawdza się np. kąt wtrysku. Natomiast pozostałe bloki otwierają się bez problemu. Macie jakiś pomysł ?

  9. Niestety mam problem z tym kabelkiem. Auto to AUDI A3 2007r. Czy w ogóle dzięki temu kablowi można coś zakodować??? Kabel łączy się z autem, mogę sczytać błędy – 1 znalazło ale docelowo chciałbym zakodować AUX w radiu a niestety w 56 RADIO wejść nie można…
    Z góry dzięki za opinie.

  10. Ten kabel tylko obsługuje starsze samochody do 2004-05
    Np Toledo Altea to tylko silnik i więcej nic. Bora Pasaty Golfy do 2005 to można wbić się w poduszki ABS i tp
    VCDS lite jet to wersja okrojona więc nic nie zaprogramujesz,tylko błędy można kasować

  11. Witaj ,mam zainstalowany program Vag ,który opisałeś ,ale jak chcę ustawić wyprzedzenie kąta wtrysku to na basic dostaję info o aktywacji kodu ???/??? o co chodzi proszę o podpowiedź ,pozdrawiam

  12. witam
    Mam viakena ktorego kiedys uzywalem pod XP i chodzil smialo tera niestety juz nie mam tego kompa (padl kilka lat temu) wiec probowalem na nowym 8.1 nie widzi w ogole kabla w usb i zakupilem starszego laptopa na windzie 7 64 bity i dalej mam problemy – niby wszystko ustawione wedlug opisow na necie i nawet na tym filmie ale nie chce zagrac i koniec kropka

Dodaj komentarz