Chip Tuning "Gotowiec Stage 1" vs "Mapa Indywidualna Stage 1" / ECM Titanium | TAJEMNICE TUNINGU #1
W TYM NAGRANIU:
Szybka prezentacja ze nie kazda dostepna na rynku mapa indywidualna jest w 100% indywidualna i wiekszosc powstaje z tzw gotowcow i o ile wszystko wykonane jest prawidlowo to nie musimy tak naprawde obawiac sie o uszkodzenie naszego silnika lub pojazdu.
#PerformanceTV
————
#PTRPerformance
INSTAGRAM & FACEBOOK:
@PTRPerformance
————
DISCLAIMER:
Nie ponoszę odpowiedzialności za żadne czynności wykonane przez widza lub osoby trzecie w wyniku próby wykorzystania informacji zawartych w filmach opublikowanych na tym kanale.
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Mam problem na Windows 8.1 nie mogę odpalić tego właśnie programu wyskakuje error i błąd zapora wyłączona oraz Windows defender też wyłączony
Powinieneś być nauczycielem .da się zrobić tak samo na winols
Pokaz jak zacząć zgrać mapę zmodyfikować i wgrać nowe diesle
Czy edc16 tez edytuje bo mam problem z golf 5
Świetnie wytłumaczone ! Dzięki wielkie za to nagranie 😇
Mam pytanie jakiegom kabla uzyc do podlaczenia do auta?
Jaki to masz program? Jest chyba dosć drogi? Czy można go jakoś pobrać żeby nie zbankrutować, jaka wersja jest dla Cb wystarczająca?
Witam. PTR mam fiata Croma 2007 rok 1.9 multijet 150KM. I zachodze w głowę jeżeli bym wziął przekopiował mapy na stage 1 od auta z tym samym silnikiem tylko innej marki np.: Alfa Romeo 156,159, opel Astra Vectra Zafira, Saab 9-3 9-5 to będzie to chodziło? Wszystkie mają edc16..
Super !!!!!!!! Czekamy na obróbkę map !!!
Może byś nagrał filmik jak przeliczyć sumę kontrolna po wyłączeniu EGR
Witaj Piotr.
Będą jeszcze jakieś odcinki związane z tą tematyką? Pozdrawiam
Mam pytanko czy jak mam darmowa wersje mogę dodawać sobie dodatkowe parametry do modyfikacji np speed limiter
Potrzebuje pomocy. Czy mógłbyś??
Wszystko fajnie tylko po co ta pończocha na kamerze 🙂
A co gdy nie może dobrać drivera??
Napisał byś jeszcze jaki przewód niedrogi powinienem kupić żeby zacząć naukę z zgrywanie i wgrywaniem map? Czy kabel galetto będzie działał z tym programem?
Witam super film. Pokarzesz jak takie coś zrobić na winols. Chętnie was wesprę
Mam pytanie odnosnie stage 1. Czy podnosząc moc w busie typu fiat scudo 165 multijet z 163koni na ok 200 auto będzie mniej palić? Jeśli tak to o ile to możliwe?
Witam kojarzysz czemu nie czyta sid208 pozdrawiam
Witam radził bym uważać z tym programem zainstalowałem i porównałem z tunerpro plikiem bin z 1.8t i np ecm tit. identyfikuje mape injection(ext) to w rzeczywistości KFMIRL a to 1 z 3 map do kontroli momentu obrotowego.
A jaki program został użyty do zapisania daty z sterownika Ecu silnika ? Ten plik oryginalny informacyjny z Ecu. Słyszałem o Cmd coś tam ale drogi drogi jak na początki i wysadzania starych silników 😉 pozdrawiam
Świetny film.
Czy mógłbyś podać które mapy w titanium powinny być modyfikowne w celu podniesienia mocy?
Injection at part of throttle?
Phase of injection?
Rail pressure?
Fuel during acceleration?
Injection?
Itd.
Dzięki.
300mBar na stage1 to troche grubo
Jesteś mistrzem! Dzięki
Dlaczego w momencie jak mam wyszukany i zatwierdzony driver mogę zmieniać tylko niektóre mapy zaznaczając obszar do zmiany np procentowej a w innych nie mogę zaznaczyć obszaru tylko muszę zmieniać każdą komórkę osobno?
Спасибо за видео 👍
PTR Performance Czy ty potrafisz tworzyć mapy? Dałbyś jakiś tutorial, lub nakierował na ogarniętego człowieka na yt, który pokazuje podstawy. Głównie interesuje mnie grupa VAG. Jak nie ma w PL, to może być język Angielski. Pozdrawiam.
Super!wrzuc kiedys info jak samemu modyfikowac swój wsad 🙂
Czemu nie znajduje każdego auta wyskakuje No driver matches to selected file 😔🤔