Ford s-max problem z komunikacja i diagnozowanie CAN
Zapraszamy do obejrzenia kolejnego filmu z serii „Oscyloskop samochodowy w praktyce”. W tym odcinku pokażemy Państwu w jaki sposób przy użyciu oscyloskopu można przeprowadzać diagnozowanie linii CAN. Nasz konkretny przypadek to Ford S-Max w którym właściciel skarży się na problemy z odpalaniem silnika. Właściciel poinformował nas że poprzednia wizyta w autoryzowanym serwisie poskutkowała wymianą komputera silnika jednak po 2 tygodniach problem z odpalaniem powrócił…
Proponujemy również skorzystać z Playlisty w celu automatycznego odtworzenia wszystkich filmów z serii „Oscyloskop samochodowy w praktyce”:
Zapraszamy również na naszą oficjalną stronę gdzie w dziale Biblioteka znajdziecie Państwo wiele przykładów zastosowania oscyloskopu samochodowego:
http://picoauto.pl/przypadki.html
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
Witam. Magistrale CAN są zakończone terminatorami 120 omów. Jeżeli jedna z linii zostanie uszkodzona to mamy opór 120 omów. Gdy wszystko jest O.K. mamy opór 60 omów.
Czy nie prościej było zmierzyć na wstępie w przyłączu OBDII oporność linii? Ja zwykle tak robię i od tego uzależniam dalsze działania. Pozdrawiam Norbert.
Szacun. Ja mam inny problemik w swoim Maxiu. Czasami działa przycisk Tempomatu na kierownicy a czasami nie.. loteria… Sprubuje Twojego rozwiązania problemu.. to chyba moduł komfortu do sprawdzenia.
"kabelki" nie rdzewieją, są z Cu. Na magistrali CAN nie ma "rozdzielaczy"
Witam dobra analiza ale jak widac nadal nie jest idealnie:) Wrocil sie lub sie to znowu zaczelo powtarzac? Nie szarpal silnikiem podczas jazdy? 🙂
13:28 trzeba wiedzieć co to jest magistarala szeregowa, linia długa i impedancja falowa, aby rozumieć dlaczego tam zlokalizowali "rozdzielacz"
Mam taki sam problem, nie kręci rozrusznik i nie łączy się ze sterownikiem skrzyni biegów automatycznej. Czy to brak zasilania w sterowniku głównym czy tylko sterownik skrzyni. Zapalała się kontrolka od ESP i tryb awaryjny się włączał, jechał bardzo powoli. A teraz odpalił i zgasł po 3 sekunach i już nic nie kręci. Co to może być? S-MAX 2.3 automat 2008r. Wrocław.
MAKABRA -takie uszkodzenie
Dziękuję za miłe komentarze. Trochę więcej filmów pojawi się latem,jak pogoda będzie właściwa. Wtedy postaram się pokazać pewne podstawy.
Mądry z Ciebie gość! 🙂 Zazdroszczę wiedzy, zawsze chciałem ogarnąć dobrze samochód od strony elektroniki.
pozdro
wszytko dobrze. tylko proszę pamiętać że kabelki to przewody i miedź nie rdzewieje . ogólnie wszytko wporzadku . pomocna informacje.i gratuluję znalezienia usterki. pozdrawiam
Super film,dobrze tłumaczone krok po kroku. Sam mam problem z Volvo xc60, moduły nie współpracują ze sobą.