Usterka masy silnika – 4 metody diagnostyczne
Z materiału dowiesz się jak zdiagnozować usterkę masy silnika przy użyciu 4 metod diagnostycznych.
Zapisy na szkolenie dostępne pod adresem : https://autonomis.pl/sklep
0:00 Wstęp
1:05 Objaw usterki uszkodzonego przewodu masowego silnika
1:45 Omówienie schematu elektrycznego rozrusznika i zasady działania
6:00 Pierwsza metoda diagnozy za pomocą dodatkowego przewodu masowego
7:18 Druga metoda diagnozy za pomocą żarówki 5w
9:21 Trzecia metoda diagnozy za pomocą miernika uniwersalnego i pomiaru napięcia między blokiem silnika, a karoserią
13:00 Czwarta metoda diagnozy za pomocą pomiaru przebiegu napięcia oscyloskopem
16:36 Podsumowanie
Youtube Naprawa elektroniki samochodowej, naprawy komputerów, liczników, airbag, immobilizerów, korekta liczników, cb radio serwis. Naprawa elektryki samochodowej Warszawa mazowieckie, stan elektryki i elektroniki auta, nie ma co zaczynać większości napraw, nawet mechanicznych! Podłączenie i programowanie sterownika ECU, Jak diagnozować i naprawiać sprzęt elektroniczny w Samochodzie, mechanika pojazdów w Warszawie.
Naprawa i serwis elektryki samochodów osobowych i dostawczych marki Audi, Toyota, Mercedes, Kia lub Skoda
Naprawa – Magistrala CAN w samochodzie, naprawa elektryki samochodowej, naprawa elektroniki samochodowej, Elektryk samochodowy Warszawa.
Konserwacja i serwis samochodów osobowych i dostawczych marki Mercedes-Benz
AM-Serwis istnieje od około 21 lat, choć jej założyciele pracują w swoich dziedzinach od ponad 23 lat.
Super inteligentny MB
Dysponujemy jedną czterokolumnową windą, która może pomieścić pojazdy o masie do 3,5 tony i wysokości 4,3 metra na wjazd oraz pięć dwukolumnowych wind do obsługi samochodów osobowych.
Wspólnie z naszym zespołem zdobyliśmy wieloletnie doświadczenie w oficjalnej obsłudze MB i Bosch. W AM-Serwis pracuje dwunastu pracowników. Resztę zespołu tworzy zespół mechaników, elektryk specjalizujący się w elektronice samochodowej, dostawca niezbędnych podzespołów oraz kierowcy. Dzięki temu możemy szybko i skutecznie naprawić każdy powierzony nam pojazd, nawet flotowy. Stali Klienci mogą liczyć na nas w zakresie obsługi „od drzwi do drzwi”.
Mercedes Benz W201(190), W123, A-Class, B-Class, C-Class, E-Class, G-Class, M-Class, S-Class, V-Class, Sprinter, Vito naprawy elektryczne i elektroniczne są wykonane.
Serwisowane są tu zarówno pojazdy napędzane benzyną, jak i olejem napędowym.
Aby diagnozować i naprawiać pojazdy marki Mercedes zgodnie ze specyfikacją fabryczną, dużo zainwestowaliśmy w wyposażenie techniczne.
Elektryk Samochodowy z Dojazdem
Możemy dostarczyć oryginalny artykuł lub tańszą alternatywę wykonaną przez godnego zaufania producenta.
Wszystkie dostarczane przez nas nowe komponenty i usługi są objęte 12-miesięczną gwarancją bez dodatkowych kosztów.
Testowanie elektroniki za pomocą diagnoskopu dedykowanego do mercedesa
Nasza organizacja wykorzystuje tylko najnowocześniejszy sprzęt diagnostyczny do przeprowadzania testów diagnostycznych podzespołów elektronicznych pojazdów marki Mercedes zobacz artykuł >. Nasze narzędzia pozwalają nam na naprawę pojazdów nawet z 2018 roku, jak i tych z lat 80-tych, w tym zarówno nowych Mercedesów, jak i klasyków.
Oddając swojego Mercedesa na serwis elektryczny i elektroniczny możesz liczyć na kompleksową analizę komputerową elektroniki Twojego pojazdu, a także na jej wymianę lub naprawę.
Silniki: benzyna i olej napędowy
automatyczne skrzynie biegów, w tym stosowane w modelach 140, 202, 203, 210, 211 i 220
– Systemy zapobiegające blokowaniu się kół podczas hamowania i kontroli stabilności
Przełączniki dźwigniowe do takich rzeczy, jak poduszki powietrzne, centralny zamek, immobilizery i inne (komputery)
Mercedes S211 i W211 SBC Programowanie pompy hamulcowej więcej informacji >
garaże parkingowe stabilizacja wysokości pojazdu
Obsługa sterownika Mercedes W169 i W245 EGS 722.8 dodatkowe szczegóły >
Elektryka w samochodach, sprawdzanie sond lambda i ich wymiana w razie potrzeby, abyśmy mogli sprawdzić, czy nasze samochody z rocznika 1998 i późniejsze podają prawdziwy przebieg Bez zdejmowania głowicy silnika można odkręcić uszkodzone świece żarowe.
Filtry DPF są przez nas czyszczone. Filtr cząstek stałych, znany również jako filtr DPF (skrót od Diesel Particulate Filter), to filtr służący do usuwania cząstek sadzy ze spalin w silnikach Diesla. Od 1996 roku są standardem w elektrowniach samochodowych. Czarny dym nie był już produkowany po ich wdrożeniu.
W Oplu Astra objawem dodatkowym były jarzące się kontrolki np. od hamulca. Błędnie sprawdzałem testem diody i musiałem fachowca wołać.
Szacunek za to że dzielisz się wiedzą 👏👏👏
Witam.Kolego,dobrze tu objaśniasz brak masy silnika,ale,ale nic nie mówisz przez co zamyka się obwód zasilania uruchomiana silnika,bo On się zamyka ,nieprawdaż co.Dales tu rozrysowany schemat aco dalej zasilanie sterownika też nie ma on właściwego zasilania i co silnik napewno nie będzie pracował poprawnie.Dam Ci pomocna dłoń Fiat 125p brak masy silnika i co się dzieje ja to miałem samochód w czasie jazdy zapalił się, obwód zamknął się, tu zgadnij ,napisz przez Co?
jestem starym mechanikiem,mam 58 lat,jedno powiem tym co nie doceniają tego co robisz-
barany uczyć się-A na mercedesie to nie jeden się przejechał!
Jak odłączysz masę to urządzenie weźmie sobie masę w innym miejscu i np. Spalisz radio
Piękne auto
bardzo pomocne i pomysłowe… dziękuję…
Panie Arku, czy przy tej usterce automat sterujący odpalaniem robi tylko krotki strzał i nie kręci długo? Odpalenie następuje tylko przy przytrzymaniu kluczyka dłużej w pozycji odpalania. Z key less go tylko krotki strzal I nie odpala.
Witam. Co może być za przyczyną jak na postoju kręcę kierownicą przygasają światła. Volvo V50.
Prosta usterka, ale warto o niej wspomniec.
Pozdrawiam 🙋♂️👍
👍
jakiego rodzaju debilem trzeba byc zeby dac temu filmowi kciuka w dol ? ? ?
Fajnie że robisz takie filmy pomagają bardzo
Dziekuje za ten film z wyjasnieniem, dzieki temu znalazlem usterke u siebie w audi. Odrazu SUBSKRYPCJA leci 😃
PS: ten trzeci sposob ktory wyjasniasz z multimetrem to wlasnie znalazlem pierw film na YT jak sprawdzic mase na silniku (robiac to blednie – piszczalka) i do momentu ogladniecia Twojego filmu bylem pewny ze masa silnika jest wporzadku.
Jeszcze raz Dziekuje i zycze aby ten kanal rósł w sile.
Dziekuje za ten film z wyjasnieniem, dzieki temu znalazlem usterke u siebie w audi. Odrazu SUBSKRYPCJA leci 😃
PS: ten trzeci sposob ktory wyjasniasz z multimetrem to wlasnie znalazlem pierw film na YT jak sprawdzic mase na silniku (robiac to blednie – piszczalka) i do momentu ogladniecia Twojego filmu bylem pewny ze masa silnika jest wporzadku.
Jeszcze raz Dziekuje i zycze aby ten kanal rósł w sile.
Gruby, solidnie zakuty przewód od minusa akumulatora i przykręcony bezpośrednio do silnika, załatwia temat na wieki wieków. I mamy z głowy umasowienie akumulatora i umasowienie silnika. Dodam, że kiepska masa może wystąpić nie tylko na złączu (oczku), ale i w samej klemie akumulatora (w starszych samochodach).
Kurde nie wiem jak to się stało ze tyle czasu juz kręcisz filmy a ja nie dawno dopiero cie znalazłem:-) masz super filmy serio
Podziwiam. Na prawdę, masz mega wiedzę. Pozdrawiam Arku!
Co za debile dali łapkę w dół
Drugi sposob, z zarowka miedzy silnikiem a karoseria, to bardzo ciekawa metoda. Zarowka swieci w skutek roznicy potencjalow, rzadko, ale jednak stosowana rowniez do sprawdzenia pojedynczych przewodow.
super
Dzięki
Pytanie : dlaczego na dwóch przewodach podpiętych do masy pojawia się napięcie (plus) na żarówce? Jak to wytłumaczyć? Skad żarówka bierze wtedy plus ze świeci?
To u mnie na multimetrze bez zaplonu gdy podepne mase na silniku i minus gdzies na karoseri to pokazuje 11.8V. Także chyba mam jakies zwarcie hahaha
Witam, jestem tu pierwszy raz i od razu leci SUB. Pozdrawiam